Ik ben Wilma,getrouwd en moeder van 2 zoons. Mijn hobby's zijn kaartborduren en hobbydotten.

Mijn foto
Welkom op mijn blogje,leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik ben pas een paar jaar bezig met kaarten maken,doordat ik noodgedwongen thuis kwam te zitten moest ik iets met m'n tijd doen en ben ik op deze hobby uitgekomen,nooit verwacht dat ik nog ze creatief zou zijn. Na verschillende dingen uitgeprobeerd te hebben ligt m'n voorkeur toch bij kaartborduren en hobbydotten dus die zullen jullie het meeste voorbij zien komen. Ook haak ik graag maar dit ligt momenteel op een lager pitje. Ik lees met veel plezier jullie lieve reacties,dank je wel daarvoor. Liefs Wilma

maandag 22 september 2014

Vlindergroetjes

Een vrolijke zonnige vlinderkaart geborduurd

4 opmerkingen:

  1. Je kaart is prachtig geworden Wilma. Ik heb hem erbij gezet. Leuk dat je meedoet bij de challenge van Ons borduurkaartenblog. We hopen je nog vaak terug te zien! Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Wilma
    Leuk dat je ook een blog begonnen bent, je zal zien als je nu ook nog volgers krijgt, hoe heerlijk dat het is.
    Je hebt een prachtige kaart gemaakt, net zoals mijn dochter Cindy zegt, we hopen je nog vaak terug te zien op Ons borduurkaartenblog, dank je wel voor het meedoen.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Cindy en Corrie,heel erg bedankt voor jullie lieve berichtjes. Vind het leuk om mijn bijdrage te leveren op jullie blog! Hoop inderdaad dat er nog vele zullen volgen. Ben nog niet zo lang bezig maar met al die prachtige voorbeelden van jullie moet het goedkomen! Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen