Ik ben Wilma,getrouwd en moeder van 2 zoons. Mijn hobby's zijn kaartborduren en hobbydotten.

Mijn foto
Welkom op mijn blogje,leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik ben pas een paar jaar bezig met kaarten maken,doordat ik noodgedwongen thuis kwam te zitten moest ik iets met m'n tijd doen en ben ik op deze hobby uitgekomen,nooit verwacht dat ik nog ze creatief zou zijn. Na verschillende dingen uitgeprobeerd te hebben ligt m'n voorkeur toch bij kaartborduren en hobbydotten dus die zullen jullie het meeste voorbij zien komen. Ook haak ik graag maar dit ligt momenteel op een lager pitje. Ik lees met veel plezier jullie lieve reacties,dank je wel daarvoor. Liefs Wilma

zaterdag 4 oktober 2014

Een vrolijk opkikkertje...


4 opmerkingen:

  1. Wat een schattige kaart Wilma, mooi geborduurd, zelf borduur ik ook graag kaarten en ik vind het een eer je eerste volger te zijn, op naar de honderd.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel lieve Corrie,voor je lieve berichtje en dat je m'n 1e volgster bent! Ik vind het bloggen nog erg moeilijk maar gelukkig kan ik m'n werkjes plaatsen. Vind het kaartborduren ook ontzettend leuk. Ben nu ook volgster van jouw prachtige site met nog mooiere kaarten. Zal vaak bij je komen kijken hoor.
      Liefs,Wilma

      Verwijderen
  2. Supermooi Wilma,het is een schitterende kaart. Leuk dat we je nu ook kunnen volgen, Je geborduurde kaarten zijn prachtig, daar wil ik er geen één van missen hoor. Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat lief van je Cindy! Dank je wel voor je lieve woorden en ook dat je m'n volger bent geworden,ik heb me bij jou ook aangemeld,prachtige kaarten staan erop,ga ze zeker in de gaten houden!
    Liefs, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen