Ik ben Wilma,getrouwd en moeder van 2 zoons. Mijn hobby's zijn kaartborduren en hobbydotten.

Mijn foto
Welkom op mijn blogje,leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik ben pas een paar jaar bezig met kaarten maken,doordat ik noodgedwongen thuis kwam te zitten moest ik iets met m'n tijd doen en ben ik op deze hobby uitgekomen,nooit verwacht dat ik nog ze creatief zou zijn. Na verschillende dingen uitgeprobeerd te hebben ligt m'n voorkeur toch bij kaartborduren en hobbydotten dus die zullen jullie het meeste voorbij zien komen. Ook haak ik graag maar dit ligt momenteel op een lager pitje. Ik lees met veel plezier jullie lieve reacties,dank je wel daarvoor. Liefs Wilma

woensdag 8 oktober 2014

Ho ho hoooo

Met deze kaart doe ik mee op de borduurblog, geborduurd kerstboompje met dikke kerstman

10 opmerkingen:

  1. Wat een hele mooie kaart heb je gemaakt Wilma mooi geborduurd. Bedankt voor je deelname bij Ons Borduurkaartenblog. Groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel voor je berichtje Marga,ga straks op m'n gemak jouw blog eens doorspitten want zag al heel mooi werk staan. Vind het meedoen aan jullie borduurkaartenblog heel erg leuk! Lieve groetjes,Wilma

      Verwijderen
  2. Prachtige kaart Wilma, je hebt hem heel mooi geborduurd! Leuk dat je weer meedoet met de challenge van Ons borduurkaartenblog. Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dank je wel Cindy,ik vond het weer erg leuk om mee te doen.
    Lieve groetjes,Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Wilma
    Mooi geborduurd heb je deze kaart, prachtig patroon, dank je wel voor het meedoen bij Ons borduurkaartenblog.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Wilma. Een heel leuke kaart is dit geworden. Leuk dat je meedoet bij ons borduurkaartenblog. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel voor je berichtje Trijntje xx

      Verwijderen
  6. Prachtige borduurkaart en erg leuk patroon van die kerstboom. Bedankt voor je deelname bij Ons borduurkaartenblog.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel lenie.
      Lieve groetjes, Wilma

      Verwijderen
  7. Mooie kaart en erg leuk dat je meedoet bij Ons Borduurkaartenblog.
    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen