Ik ben Wilma,getrouwd en moeder van 2 zoons. Mijn hobby's zijn kaartborduren en hobbydotten.

Mijn foto
Welkom op mijn blogje,leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik ben pas een paar jaar bezig met kaarten maken,doordat ik noodgedwongen thuis kwam te zitten moest ik iets met m'n tijd doen en ben ik op deze hobby uitgekomen,nooit verwacht dat ik nog ze creatief zou zijn. Na verschillende dingen uitgeprobeerd te hebben ligt m'n voorkeur toch bij kaartborduren en hobbydotten dus die zullen jullie het meeste voorbij zien komen. Ook haak ik graag maar dit ligt momenteel op een lager pitje. Ik lees met veel plezier jullie lieve reacties,dank je wel daarvoor. Liefs Wilma

dinsdag 11 november 2014

Alaaaaaaf

Een geborduurde kaart in de oeteldonk (Den Bosch) kleuren met daarop een Oetelkikkertje van Yvonne.
Met deze kaart doe ik mee aan de challenge op Ons borduurkaartenblog met de opdracht; in ieder geval 2 geborduurde hoekjes,dus bij deze!

Vanwege tijdgebrek laat ik deze kaart ook meedoen op de challenge van http://fadengrafik-challenge.blogspot.nl met de opdracht ; themenfrei...

11 opmerkingen:

  1. Jaaaaaa dit patroon ken ik héél goed, van good old Sjaak van Went, prachtig ge borduurd, wat een schitterende kaart Wilma.
    Dank je wel voor het meedoen aan Ons borduurkaartenblog.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ook een mooitje

    het rondje op hoeveel is dat 1 op ?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart Wilma, heel mooi patroon heb je gebruikt en natuurlijk ook weer schitterende geborduurd. De kleuren en het plaatje passen ook zo goed bij elkaar. Leuk dat je weer meedoet met de challenge van Ons borduurkaartenblog. Liefs, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Wilma,

    Alaaaaaf!!!!! voor deze mooie leuke kaart!!! bedankt voor het meedoen aan Ons Borduurkaartenblog!!!
    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Wilma,

    Mooie kaart. het is weer heel mooi geborduurd ook.
    Leuk die carnavalskleuren.

    Groetjes,
    Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat eenprachtige opkikkerkaartje heel mooi patroon en leuke kleuren. Bedankt voor het meedoen bij ons borduurkaartenblog. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige en vrolijke borduurkaart en ook zulke mooie kleuren.
    Bedankt voor je deelname bij ons borduurkaartenblog.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een prachtig kaartje.
    Dank je wel voor je deelname aan de Fadengrafik challenge.
    Groetjes Geesje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk dat je mijn blog hebt gevonden. Natuurlijk word ik dan nieuwsgierig en a meteen snuffelen. En dan zie ik prachtige borduurkaarten op je blog. Ik wil hier niets van missen en ben daarom ook bij jou gelijk volger geworden.
    Lieve groetjes Je naamgenoot

    BeantwoordenVerwijderen