Ik ben Wilma,getrouwd en moeder van 2 zoons. Mijn hobby's zijn kaartborduren en hobbydotten.

Mijn foto
Welkom op mijn blogje,leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik ben pas een paar jaar bezig met kaarten maken,doordat ik noodgedwongen thuis kwam te zitten moest ik iets met m'n tijd doen en ben ik op deze hobby uitgekomen,nooit verwacht dat ik nog ze creatief zou zijn. Na verschillende dingen uitgeprobeerd te hebben ligt m'n voorkeur toch bij kaartborduren en hobbydotten dus die zullen jullie het meeste voorbij zien komen. Ook haak ik graag maar dit ligt momenteel op een lager pitje. Ik lees met veel plezier jullie lieve reacties,dank je wel daarvoor. Liefs Wilma

donderdag 13 november 2014

Kerstkaart in niet Traditionele Kleuren!

Met deze kaart doe ik mee op de challenge van http://kaartjes-inspiratie-challenges-blog.blogspot.nl
Met het thema ; Kerst in niet traditionele kleuren....ikzelf vind hem geslaagd!
Dank voor het kijken en lieve reacties xx. Gr. Wilma

6 opmerkingen:

  1. Hoi Freubelmina,

    Super leuk dat je weer meedoet aan de challenge bij KIC!

    Mail mij anders even ivm je top 3 naar kaartjesinspiratie@gmail.com, misschien dat die dan wel aankomt.

    XXX Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi borduurtje!!!
    Leuk dat je meedoet aan onze challenge.
    Dank voor je inzending.

    Creatieve groetjes, Gaby DT KIC

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg leuk kerstkaartje. Mooi geborduurd.

    Groetjes José

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi,

    Toffe kaart. Leuk dat de meedoet met KIC en suc6.

    grtjs
    Claudia
    DT Kaartjes Inspiratie Challenge

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een hele mooie kaart! Mooi geborduurd en mooie kleuren!

    Groetjes Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Wilma. Wat een mooie kaart. Leuk patrioon. Je maakt verder ook erg mooi geborduurde kaarten. bedankt voor het meedoen bij KIC Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen