Ik ben Wilma,getrouwd en moeder van 2 zoons. Mijn hobby's zijn kaartborduren en hobbydotten.

Mijn foto
Welkom op mijn blogje,leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik ben pas een paar jaar bezig met kaarten maken,doordat ik noodgedwongen thuis kwam te zitten moest ik iets met m'n tijd doen en ben ik op deze hobby uitgekomen,nooit verwacht dat ik nog ze creatief zou zijn. Na verschillende dingen uitgeprobeerd te hebben ligt m'n voorkeur toch bij kaartborduren en hobbydotten dus die zullen jullie het meeste voorbij zien komen. Ook haak ik graag maar dit ligt momenteel op een lager pitje. Ik lees met veel plezier jullie lieve reacties,dank je wel daarvoor. Liefs Wilma

donderdag 6 november 2014

Kerstkaartje

Een kerstkaartje uit een stitch en do pakketje, ik prik eigenlijk liever zelf maar vind dit patroon zo mooi dat ik het toch maar gekocht heb. Goed gelukt vind ik zelf.

7 opmerkingen:

  1. Mooi kaartje, borduurwerk is prachtig.

    Groetjes,
    Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Wilma
    Prachtig, mooi geborduurd,ik hoop dat je een kopietje hebt gemaakt, het is een prachtig patroon wat voor herhaling vatbaar is.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is zeker goed gelukt! Mooi gemaakt.

    Groetjes Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zeker een mooi borduurpatroon Wilma...Erg mooi gedaan.

    Groetjes José

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi geborduurd Wilma, Prachtige kleurtjes
    Groetjes, Adri

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel voor je lieve berichtje én dat je volger bent geworden van m'n blogje. Fijn weekend!

      Verwijderen