Ik ben Wilma,getrouwd en moeder van 2 zoons. Mijn hobby's zijn kaartborduren en hobbydotten.

Mijn foto
Welkom op mijn blogje,leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik ben pas een paar jaar bezig met kaarten maken,doordat ik noodgedwongen thuis kwam te zitten moest ik iets met m'n tijd doen en ben ik op deze hobby uitgekomen,nooit verwacht dat ik nog ze creatief zou zijn. Na verschillende dingen uitgeprobeerd te hebben ligt m'n voorkeur toch bij kaartborduren en hobbydotten dus die zullen jullie het meeste voorbij zien komen. Ook haak ik graag maar dit ligt momenteel op een lager pitje. Ik lees met veel plezier jullie lieve reacties,dank je wel daarvoor. Liefs Wilma

zaterdag 15 november 2014

Schoonmoeders is jarig

Mooi op tijd want schoonmoeders is volgende week jarig,vind dit omaatje met rollator wel heel erg leuk. Patroontje is van sjaak dat toch wel mijn meest favoriete ontwerper is....
Bedankt voor het kijken en de lieve reacties.
Liefs, Wilma

7 opmerkingen:

  1. Een erg leuk kaartje, daar is je schoonmoeder vast blij mee! Want hij is mooi geborduurd.

    Groetjes Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Wilma,

    heb je blog even door gesnuffeld en heb schitterende kaarten gezien. Eg mooi geborduurd allemaal!!! De kaart in niet traditionele Kerstkleuren is ook super mooi!!!
    Lieve groetjes Hannie.
    P.S. ben ook volger geworden van jou blog!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo wilma
    Je kaart is prachtig, jammer dat ik je schoonmoeder niet bent, zo,n prachtige geborduurde kaart zou hier prachtig staan.
    Nee hoor grapje, het is een plaatje om te zien.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Wilma,

    Mooie kaart.Plaatje is heel toepasselijk :). Weer prachtig geborduurd.

    Groetjes,
    Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke kaart zal je schoonmoeder heel blij mee zijn.

    Groetjes José

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke kaart en vooral als je er zo rollator plaatje bij past echt toppie gr Renate en Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Wilma wat een mooie borduurwerkjes maak je en alvast gefeliciteerd met je schoonmoeder ook jij hebt er een volgster bij
    liefs Corrine

    BeantwoordenVerwijderen