Ik ben Wilma,getrouwd en moeder van 2 zoons. Mijn hobby's zijn kaartborduren en hobbydotten.

Mijn foto
Welkom op mijn blogje,leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik ben pas een paar jaar bezig met kaarten maken,doordat ik noodgedwongen thuis kwam te zitten moest ik iets met m'n tijd doen en ben ik op deze hobby uitgekomen,nooit verwacht dat ik nog ze creatief zou zijn. Na verschillende dingen uitgeprobeerd te hebben ligt m'n voorkeur toch bij kaartborduren en hobbydotten dus die zullen jullie het meeste voorbij zien komen. Ook haak ik graag maar dit ligt momenteel op een lager pitje. Ik lees met veel plezier jullie lieve reacties,dank je wel daarvoor. Liefs Wilma

donderdag 20 november 2014

Sneeuwmannetje

Hartelijk welkom aan m'n nieuwe volgsters,leuk om jullie berichtjes te lezen en jullie blogje te volgen.

Deze week ben ik druk geweest met oa nog een kaartje die ik als Gastdesigner gemaakt heb voor      http://kaartjes-inspiratie-challenges-blog.blogspot.nl deze mag ik pas over een paar weken plaatsen dus even geduld.

Vandaag plaats ik deze,het patroon komt uit hobbyjournaal 116 met een superschattig sneeuwpopje
van Yvonne, ik zeg zelf geslaagd,wat jullie?

Met deze kaart wil ik meedoen aan de nieuwe challenge van http://fadengrafik-challenge.blogspot.nl het thema is sneeuwvlokken..
En de challenge van http://decreatievezebra.blogspot.be/2014/11/challenge-15-en-uitslag-vorige-maand.html met thema kerstmis...

Bedankt voor het kijken.

Freubelgroetjes, Wilma

13 opmerkingen:

  1. jouw kaartjes zijn echt héérlijk om te bekijken
    i love it <3

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Wilma
    Mooi geborduurd, lief plaatje en prachtig afgewerkt.
    Dank je wel voor het meedoen bij de Fadengrafik.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi kaartje met borduursel!!!
    Leuk dat je meedoet aan onze challenge.
    Dank voor je inzending.

    Creatieve groetjes, Gaby DT DCZ

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kaart!! Mooi geborduurd en een leuk patroon heb je gebruikt.

    Groetjes José

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Wilma, ja hoor ik heb jouw blog ook gevonden! Wat een mooie borduurwerkjes heb je al gemaakt zeg, toppie allemaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schattig kaartje met dat leuke sneeuwmannetje.
    Gezellig dat je mee doet bij de Creatieve Zebra.

    Groetjes Jane DT DCZ

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Der Schneemann ist ja herzallerliebst.
    Eine rundum wunderschöne Fadengrafik-Karte.
    Vielen Dank für die Teilnahme an der 74. Fadengrafik-Challenge.

    Gruß BAstelfeti

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Wilma

    Mooi kaartje heb je gemaakt!

    Dank je wel dat je mee deed aan deze KIC Challenge, en hoop dat je ook weer mee gaat doen aan die van morgen.

    XXX Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je Kerstkaart is erg mooi geworden, idd zéér geslaagd!!!
    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Erg mooi geworden je kerstkaart toppie hoor

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke kaart met een leuk plaatje, Wilma. Mooi borduurwerk weer.

    Groetjes,
    Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen