Ik ben Wilma,getrouwd en moeder van 2 zoons. Mijn hobby's zijn kaartborduren en hobbydotten.

Mijn foto
Welkom op mijn blogje,leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik ben pas een paar jaar bezig met kaarten maken,doordat ik noodgedwongen thuis kwam te zitten moest ik iets met m'n tijd doen en ben ik op deze hobby uitgekomen,nooit verwacht dat ik nog ze creatief zou zijn. Na verschillende dingen uitgeprobeerd te hebben ligt m'n voorkeur toch bij kaartborduren en hobbydotten dus die zullen jullie het meeste voorbij zien komen. Ook haak ik graag maar dit ligt momenteel op een lager pitje. Ik lees met veel plezier jullie lieve reacties,dank je wel daarvoor. Liefs Wilma

dinsdag 16 december 2014

2015

Ze zijn verstuurd dus kan ze plaatsen,de kaarten waar ik het meeste werk aan heb gehad!
Ik heb geprobeerd er zoveel mogelijk te maken en het zijn er 8 geworden.
Jullie begrijpen zeker wel dat alleen speciale mensen deze gekregen hebben,mensen die een zelfgemaakte kaart waarderen!
Bedankt voor het kijken en de lieve reacties.
Gr. Wilma

4 opmerkingen:

  1. hoe kóm je op het idee... werkelijk prachtig! En wat een werk! Ik kan goed begrijpen dat je deze kunstwerkjes alleen naar bepaalde mensen stuurt, die zullen het zeker waarderen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterend en ook ik zou deze naar mensen sturen die dit waarderen!!! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een werk is dat geweest...maar wat super gaaf zijn ze geworden.

    Groetjes José

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke aparte kaarten. Dank je wel dat je meedoet het met Kaartjes Inspiratie Challenge Blog.
    Groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen