Ik ben Wilma,getrouwd en moeder van 2 zoons. Mijn hobby's zijn kaartborduren en hobbydotten.

Mijn foto
Welkom op mijn blogje,leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik ben pas een paar jaar bezig met kaarten maken,doordat ik noodgedwongen thuis kwam te zitten moest ik iets met m'n tijd doen en ben ik op deze hobby uitgekomen,nooit verwacht dat ik nog ze creatief zou zijn. Na verschillende dingen uitgeprobeerd te hebben ligt m'n voorkeur toch bij kaartborduren en hobbydotten dus die zullen jullie het meeste voorbij zien komen. Ook haak ik graag maar dit ligt momenteel op een lager pitje. Ik lees met veel plezier jullie lieve reacties,dank je wel daarvoor. Liefs Wilma

zondag 28 december 2014

Beterschap




Ondanks de drukke dagen toch een kaartje afgewerkt.
Kaartje spreekt voor zich,patroontje van Sjaak en plaatje van Yvonne...
Hij is ietwat druk uitgevallen vind ik zelf maar zal een zieke vast opbeuren en dat is de bedoeling toch?!
Lieve groetjes en bedankt voor het kijken, Wilma

Geluisterd naar de tips van m'n blogvriendinnetjes en de stickers verwijderd....beter zo inderdaad!!

5 opmerkingen:

  1. Misschien de stickers van harte beterschap er niet op plakken...maar het is wel een Prachtige kaart geworden!! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart geworden, Wilma. De zieke wordt hier zeker mee opgebeurd. Vlinder had een goede tip. Misschien de stickertjes aan de binnenkant plakken. De voorkant is al heel mooi door het prachtige borduurwerk.

    Groetjes, Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik sluit me aan bij mijn voorgangers: gewoon de stickers aan de binnenkant plakken! topkaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De kaart ziet er nu mooier en rustiger uit zonder stickers Wilma!! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het is een lekker vrolijke kaart, daar wordt je vanzelf beter van!

    Groetjes Giny

    BeantwoordenVerwijderen