Ik ben Wilma,getrouwd en moeder van 2 zoons. Mijn hobby's zijn kaartborduren en hobbydotten.

Mijn foto
Welkom op mijn blogje,leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik ben pas een paar jaar bezig met kaarten maken,doordat ik noodgedwongen thuis kwam te zitten moest ik iets met m'n tijd doen en ben ik op deze hobby uitgekomen,nooit verwacht dat ik nog ze creatief zou zijn. Na verschillende dingen uitgeprobeerd te hebben ligt m'n voorkeur toch bij kaartborduren en hobbydotten dus die zullen jullie het meeste voorbij zien komen. Ook haak ik graag maar dit ligt momenteel op een lager pitje. Ik lees met veel plezier jullie lieve reacties,dank je wel daarvoor. Liefs Wilma

vrijdag 5 december 2014

Blauw kaartje

Vandaag een kaartje met een patroon van linzo,verkrijgbaar bij http://antreskaartborduur.clubs.nl
Vereiste is wel dat je hem ook maakt en plaatst,erg leuke club.
Voor het eerst een randje met Te Gekke Krijtjes gemaakt,dit heb ik gezien bij een medeblogster Petra,zij maakt er geweldige creaties mee.
Mijn randje blauw is nog erg subtiel omdat ik bang was dat ik m'n kaartje ging verpesten maar al doende leert men.
Bedankt voor het kijken en lieve  reacties.
Lieve groetjes, Wilma

2 opmerkingen:

  1. wow Wilma! Hij is héél erg mooi ! Het werken met de krijtjes behoeft in het begin wel enige oefening, maar als je veel oefent, zul je zien dat het steeds beter gaat (in het begin deed ik nogal eens: eerst krijten, daarna pas borduren, als je het andersom doet en je zit met je krijtwerk te knoeien, heb je alles voor niets geborduurd... haha), groetjes, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Wilma,

    Mooie kaart. Prachtig geborduurd en het vlindertje als blikvanger in het midden.

    Groetjes,
    Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen