Ik ben Wilma,getrouwd en moeder van 2 zoons. Mijn hobby's zijn kaartborduren en hobbydotten.

Mijn foto
Welkom op mijn blogje,leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik ben pas een paar jaar bezig met kaarten maken,doordat ik noodgedwongen thuis kwam te zitten moest ik iets met m'n tijd doen en ben ik op deze hobby uitgekomen,nooit verwacht dat ik nog ze creatief zou zijn. Na verschillende dingen uitgeprobeerd te hebben ligt m'n voorkeur toch bij kaartborduren en hobbydotten dus die zullen jullie het meeste voorbij zien komen. Ook haak ik graag maar dit ligt momenteel op een lager pitje. Ik lees met veel plezier jullie lieve reacties,dank je wel daarvoor. Liefs Wilma

dinsdag 9 december 2014

Kerstman

Vandaag het kaartje afgewerkt wat ik mee laat doen op m'n favoriete blog: Ons Borduurkaartenblog, het is challenge # 14 gebruik de kleuren rood,groen en goud....nou daar voldoet hij wel aan toch?
Meteen weer een kerstkaartje erbij,schiet al op!
Lieve groetjes, Wilma

7 opmerkingen:

  1. Hoi Wilma ziet er heel goed uit ! mooi patroontje ook Gr Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Wilma..Bedankt voor je complimenten en dat je volger bent geworden, maar jij maakt ook Prachtige Creaties hoor..heb zitten te genieten en ben ook meteen je volger geworden!! Lieve groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Wilma,
    Wat een mooie kaart,leuk plaatje die kerstman.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Wila, wat heb je weer een schitterende kaart gemaakt! Bedankt voor je trouwe deelname bij ons borduurkaartenblog. Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Wilma
    Wat een prachtige kaart heb je weer geborduurd, de kerstman staat er enig bij.
    Dank je wel voor je trouwe deelname bij Ons borduurkaartenblog, fijn dat we je favoriet zijn.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Wilma,

    Wat een mooie kaart heb je gemaakt!! Bedankt voor je deelname aan Ons Borduurkaartenblog.
    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen