Ik ben Wilma,getrouwd en moeder van 2 zoons. Mijn hobby's zijn kaartborduren en hobbydotten.

Mijn foto
Welkom op mijn blogje,leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik ben pas een paar jaar bezig met kaarten maken,doordat ik noodgedwongen thuis kwam te zitten moest ik iets met m'n tijd doen en ben ik op deze hobby uitgekomen,nooit verwacht dat ik nog ze creatief zou zijn. Na verschillende dingen uitgeprobeerd te hebben ligt m'n voorkeur toch bij kaartborduren en hobbydotten dus die zullen jullie het meeste voorbij zien komen. Ook haak ik graag maar dit ligt momenteel op een lager pitje. Ik lees met veel plezier jullie lieve reacties,dank je wel daarvoor. Liefs Wilma

dinsdag 2 december 2014

Trapjeskaart


Voor het eerst een trappenkaart gemaakt,ik vind hem wel leuk geworden.
Gecombineerd natuurlijk met een borduurwerkje.
Ik doe met deze kaart mee bij de challenge van http://eenhoopinspiratieborduurkaarten.blogspot.nl/2014/12/we-beginnen-weer.html#comment-form
Bedankt voor het kijken en de lieve reacties.
Gr. Wilma

6 opmerkingen:

  1. Prachtig kaartje Wilma, dankjewel voor het meedoen met de uitdaging op ehib.

    Groetjes Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ze is geweldig
    kvind ze zelf ook heel leuk maken

    BeantwoordenVerwijderen
  3. "ik vind hem wel leuk..." zeg ze dan... meid, hij is súper !!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw wat een mooie trapkaart, leuk met dat borduurpatroontje.

    Groetjes José

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaart,Wilma. Borduurwerk is prachtig.

    Groetjes,
    Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige kerstborduurkaart, leuk patroon ook.
    Bedankt voor je deelname bij EHI borduurkaarten.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen