Ik ben Wilma,getrouwd en moeder van 2 zoons. Mijn hobby's zijn kaartborduren en hobbydotten.

Mijn foto
Welkom op mijn blogje,leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik ben pas een paar jaar bezig met kaarten maken,doordat ik noodgedwongen thuis kwam te zitten moest ik iets met m'n tijd doen en ben ik op deze hobby uitgekomen,nooit verwacht dat ik nog ze creatief zou zijn. Na verschillende dingen uitgeprobeerd te hebben ligt m'n voorkeur toch bij kaartborduren en hobbydotten dus die zullen jullie het meeste voorbij zien komen. Ook haak ik graag maar dit ligt momenteel op een lager pitje. Ik lees met veel plezier jullie lieve reacties,dank je wel daarvoor. Liefs Wilma

dinsdag 30 december 2014

Uiltjes

Kaartje is op de plek van bestemming dus kan ik hem plaatsen.
Patroon van sjaak en uiltjes van Precious Marieke.

4 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaart!! Leuke kleuren combinatie en plaatje.

    Groetjes José

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superlief kaartje geworden met mooie kleurtjes!! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een prachtige kaart weer! Mooie kleuren, mooi geheel!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart.Zo leuk die uiltjes.
    Fijne jaarwisseling.

    Groetjes, Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen