Ik ben Wilma,getrouwd en moeder van 2 zoons. Mijn hobby's zijn kaartborduren en hobbydotten.

Mijn foto
Welkom op mijn blogje,leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik ben pas een paar jaar bezig met kaarten maken,doordat ik noodgedwongen thuis kwam te zitten moest ik iets met m'n tijd doen en ben ik op deze hobby uitgekomen,nooit verwacht dat ik nog ze creatief zou zijn. Na verschillende dingen uitgeprobeerd te hebben ligt m'n voorkeur toch bij kaartborduren en hobbydotten dus die zullen jullie het meeste voorbij zien komen. Ook haak ik graag maar dit ligt momenteel op een lager pitje. Ik lees met veel plezier jullie lieve reacties,dank je wel daarvoor. Liefs Wilma

woensdag 10 december 2014

Winterwonderland

Voor het eerst een kaart gemaakt met een sketch als voorbeeld.
Deze challenge is op Kaartjes-Inspiratie Challenge Blog het thema is # 48 Winter met een sketch en het liefst geen kerstkaart....ik vond het best moeilijk maar hij is toch best leuk geworden?
En dat zonder borduurwerk haha.
Bedankt voor het kijken en lieve groetjes, Wilma

5 opmerkingen:

  1. soms moet je wel eens even uit je comfortzone stappen en dan zie je dat je tot hele leuke nieuwe resultaten kunt komen. heel leuk gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is inderdaad erg leuk geworden Wilma.
    Gezellig dat je meedoet bij KIC.

    Groetjes,

    Adrienne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk met die uil!!!
    Leuk dat je meedoet aan onze challenge.
    Dank voor je inzending.

    Creatieve groetjes, Gaby DT KIC

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Wilma,

    Wat een leuke kaart!
    en goede uitvoering van de sketch.
    Dankjewel voor je deelname en succes in de trekking.
    Lieve groet, Linda DT KIC

    BeantwoordenVerwijderen
  5. prachtig kaartje! Dankjewel voor het meedoen met de challenge bij KIC. Succes!!
    groetjes Ine
    http://creaine-challenges.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen