Ik ben Wilma,getrouwd en moeder van 2 zoons. Mijn hobby's zijn kaartborduren en hobbydotten.

Mijn foto
Welkom op mijn blogje,leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik ben pas een paar jaar bezig met kaarten maken,doordat ik noodgedwongen thuis kwam te zitten moest ik iets met m'n tijd doen en ben ik op deze hobby uitgekomen,nooit verwacht dat ik nog ze creatief zou zijn. Na verschillende dingen uitgeprobeerd te hebben ligt m'n voorkeur toch bij kaartborduren en hobbydotten dus die zullen jullie het meeste voorbij zien komen. Ook haak ik graag maar dit ligt momenteel op een lager pitje. Ik lees met veel plezier jullie lieve reacties,dank je wel daarvoor. Liefs Wilma

zondag 11 januari 2015

Bloemetjeskaart

Een bloemetjeskaart zo tussendoor.
Het borduurpatroon is van Sjaak met de bloemetjes van Precious Marieke.
Met deze kaart wil ik graag meedoen op http://fadengrafik-challenge.blogspot.nl
met challenge 76 "themavrij"
Bedankt voor het kijken en lieve groetjes, Wilma

7 opmerkingen:

  1. Prachtig Wilma, wat een schitterende kaart! Mooi patroon en gave kleuren. Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart en mooie kleurtjes heb je gebruikt!! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haalo wilma
    Wat een prachtige kaart is dit.
    Een héél mooi patroon , wat je prachtig hebt geborduurd, ik weet niet of je het al doet, maar als je met de achterkant van een theelepeltje aan de achterkant van je kaart over de gaatjes gaat zie je ze minder, misschien heb je iets aan deze tip.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt voor de tip corrie. Ik wist hem wel en had hem inderdaad beter hierop kunnen toepassen...dank je wel voor het me erop attent maken,ik ga er beter op letten want het is veel mooier.
      Liefs, Wilma

      Verwijderen
  4. Mooie kaart Wilma!! Mooi geborduurd en wat een leuke kleuren..
    Sjaak van Went heeft vind ik zelf altijd hele mooie patronen zoals deze ook weer.
    Groetjes José

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wonderful stitching, and an interesting combination of green and violet. Thanks for joining the Fadengrafik Challenge.

    Greetings
    Veronika DT

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hello Wilma,
    your card is wonderful.
    Thank you for your interest at 76. Fadengrafik-Challenge.
    Kind regards
    Kerstin

    BeantwoordenVerwijderen