Ik ben Wilma,getrouwd en moeder van 2 zoons. Mijn hobby's zijn kaartborduren en hobbydotten.

Mijn foto
Welkom op mijn blogje,leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik ben pas een paar jaar bezig met kaarten maken,doordat ik noodgedwongen thuis kwam te zitten moest ik iets met m'n tijd doen en ben ik op deze hobby uitgekomen,nooit verwacht dat ik nog ze creatief zou zijn. Na verschillende dingen uitgeprobeerd te hebben ligt m'n voorkeur toch bij kaartborduren en hobbydotten dus die zullen jullie het meeste voorbij zien komen. Ook haak ik graag maar dit ligt momenteel op een lager pitje. Ik lees met veel plezier jullie lieve reacties,dank je wel daarvoor. Liefs Wilma

vrijdag 23 januari 2015

BorDotjes


Ik ga lekker deze week.
Vandaag weer 2 kaartjes afgewerkt,zomaar omdat ik ze wel leuk vind.
Patronen komen uit een bordotboek en de plaatjes zijn van Marieke Design.

Bedankt voor het kijken en bij voorbaat dank voor de reacties die ik met heel veel plezier lees.

Lieve freubelgroetjes, Wilma 

10 opmerkingen:

  1. Wat zijn dat een mooie kaartjes!!
    En de plaatjes zijn wel heel schattig!!
    groetjes Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goed bezig, Wilma. Twee heel leuke kaarten!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. 2 prachtige kaartjes heb je gemaakt Wilma, supermooi gedaan.
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. 2 mooie kaarten, Wilma. Zoals altijd weer supermooi geborduurd. Leuke plaatjes.

    Groetjes,
    Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. 2 schitterende kaartjes Wilma...zo een mooi borduurwerk erop weer...

    groetjes en een fijn weekend
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke kaarten wilma, Knap gedaan
    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaarten Wilma..vind dit zelf ook een erg leuke techniek om naast het borduren te doen..Fijn weekend!! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo Wilma,
    Je hebt weer leuke kaarten gemaakt.
    Vind dit heel leuk zo bij elkaar.
    Groetjes Jenny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Wilma,

    Leuk hé die combi van dotten en borduren, ik vind jou kaartjes erg leuk en mooi gemaakt!!
    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen