Ik ben Wilma,getrouwd en moeder van 2 zoons. Mijn hobby's zijn kaartborduren en hobbydotten.

Mijn foto
Welkom op mijn blogje,leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik ben pas een paar jaar bezig met kaarten maken,doordat ik noodgedwongen thuis kwam te zitten moest ik iets met m'n tijd doen en ben ik op deze hobby uitgekomen,nooit verwacht dat ik nog ze creatief zou zijn. Na verschillende dingen uitgeprobeerd te hebben ligt m'n voorkeur toch bij kaartborduren en hobbydotten dus die zullen jullie het meeste voorbij zien komen. Ook haak ik graag maar dit ligt momenteel op een lager pitje. Ik lees met veel plezier jullie lieve reacties,dank je wel daarvoor. Liefs Wilma

maandag 19 januari 2015

Hartjeskaart

Vandaag een hartjeskaart gemaakt,het patroon komt uit een oude hobbydol met een lief plaatje van Yvonne. Met deze kaart doe ik mee aan de uitdaging op http://antrehobby.clubs.nl waar de uitdaging was: "maak een kaart met een hart" ....geslaagd dus.

Zo leuk om kaarten te maken voor challenges,het motiveert en inspireert toch meer vind en zeker als je kaart gekozen word. Zo werd de volgende kaart gekozen,ik zelf vind hem niet de mooiste maar ik ben wel vereerd!

Bedankt voor het kijken en lieve freubelgroetjes, Wilma

7 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart,Wilma.Mooi dat hart als middelpunt met het poezenplaatje.
    Gefeliciteerd met je prijs.
    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met je Prachtige kaart...mijn kerstkaarten maak ik voor borduren op kaarten club bij clubs weet niet of je hier mee bekend bent?? Lieve groetjes Petra Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd hoor, ik vind het een prachitge kaart.
    groejtes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd!!! Deze kaart is weer erg leuk,mooi plaatje.

    Groetjes José

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtig hart heb je geborduurd Wilma, het is een héle mooie kaart.
    Leuk dat je een prijsje hebt gewonnen, daar doen we het toch ook een beetje voor hè.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Vind je hartjes kaart erg leuk geworden!
    Leuk dat je een prijsje hebt gewonnen, die kaart was bij mij ook favoriet.
    Groetjes Jenny

    BeantwoordenVerwijderen