Ik ben Wilma,getrouwd en moeder van 2 zoons. Mijn hobby's zijn kaartborduren en hobbydotten.

Mijn foto
Welkom op mijn blogje,leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik ben pas een paar jaar bezig met kaarten maken,doordat ik noodgedwongen thuis kwam te zitten moest ik iets met m'n tijd doen en ben ik op deze hobby uitgekomen,nooit verwacht dat ik nog ze creatief zou zijn. Na verschillende dingen uitgeprobeerd te hebben ligt m'n voorkeur toch bij kaartborduren en hobbydotten dus die zullen jullie het meeste voorbij zien komen. Ook haak ik graag maar dit ligt momenteel op een lager pitje. Ik lees met veel plezier jullie lieve reacties,dank je wel daarvoor. Liefs Wilma

dinsdag 27 januari 2015

Hollandkaartje en update randjes


Nog een 2e "ik hou van Holland" kaartje kunnen afwerken om mee te doen aan de uitdaging op http://antreskaartborduur.clubs.nl het was een bewerkelijk kaartje met veel hindernissen waardoor ik een paar keer op het punt gestaan om hem maar weg te gooien maar heb het toch goed kunnen oplossen. Hoogstwaarschijnlijk zien jullie m'n schoonheidsfoutjes niet,alhoewel...misschien 1tje?


Ook heb ik m'n randjesproject voor deze week weer bijgewerkt,ook heel erg leuk om te doen.

Bedankt voor het kijken ennuh reacties vind ik super om te lezen.
Freubelgroetjes, Wilma

12 opmerkingen:

  1. Goed dat je hebt doorgezet Wilma en het niet hebt weggegooid, want het is een mooie kaart en ik heb gezocht maar geen foutje gevonden :) En je randjes lap is ook prachtig, en wat een leuke hond heb je er tussen gezet.
    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke Hollandse kaart, Wilma. En wat een mooie borduursels, succes ermee!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je merklap begint je elke keer mooier worden. Leuk dat je iedere keer je vorderingen laat zien.Kaart is ook mooi met de bos bloemen als blikvanger.

    Groetjes,
    Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. nou ook ik heb zitten speuren... maar kan zo gauw niks vinden hoor! Goed dat je de kaart niet weg hebt gegooid want hij ziet er heel leuk uit en ik denk dat diegene die hem krijgt ook het foutje niet ziet hoor! Maar ik begrijp wat je bedoelt: zelf weet en zie je altijd waar het "fout" is gegaan en dan zie je niets anders meer hahaha!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nou het zal echt wel meevallen want ook ik kan geen foutje ontdekken,hihi.
    Vind het een leuk kaartje en een leuk patroontje!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Erg leuke kaart echt Hollands met die tulpen!!
    Je merklap begin steeds mooier te worden.

    Groetjes José

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Wilma
    Ik denk dat je niet tevreden bent over de puntjes van de tulpen, maar de meeste dames zien geen foutje, dus misschien zit ik er ook wel naast.
    Goed dat je je kaart hebt afgemaakt, het is een schatje.
    Ook je merklap word héél mooi
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi corrie,nee de puntjes zijn volgens patroon geborduurd,het zijn de tulpjes binnenin,die heb ik er later in geprikt en dat ging mis.
      Gelukkig kon ik 1 tulpje laten vervallen met het plaatje en de andere moet ik accepteren. Ook met het plakwerk ging het mis maar dat zit aan de achterkant en heb ik een mooi achtergrondvelletje op geplakt. Kortom het liep niet echt lekker haha. Maar uiteindelijk toch wel tevreden met het resultaat. Gr. Wilma

      Verwijderen
  8. Een prachtig hollandskaartje...en als je het niet weet ..valt het niet eens op.
    Je randjes zien er ook toppie uit.

    Lieve groet Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een pracht van een borduurkaart Wilma. Had je niets gezegd hadden we de schoonheidsfoutjes niet eens gezien ;). Je randjes zien er ook supermooi uit. Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het is wel een Prachtig kaartje geworden hoor..ondanks de schoonheidfoutjes en wat is je lap mooi!! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel mooi je borduurkaartje Wilma...echt fijntje met die lieve tulpjes....en ook je randjes borduurwerjke is heel leuk...goed idee trouwens...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen