Ik ben Wilma,getrouwd en moeder van 2 zoons. Mijn hobby's zijn kaartborduren en hobbydotten.

Mijn foto
Welkom op mijn blogje,leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik ben pas een paar jaar bezig met kaarten maken,doordat ik noodgedwongen thuis kwam te zitten moest ik iets met m'n tijd doen en ben ik op deze hobby uitgekomen,nooit verwacht dat ik nog ze creatief zou zijn. Na verschillende dingen uitgeprobeerd te hebben ligt m'n voorkeur toch bij kaartborduren en hobbydotten dus die zullen jullie het meeste voorbij zien komen. Ook haak ik graag maar dit ligt momenteel op een lager pitje. Ik lees met veel plezier jullie lieve reacties,dank je wel daarvoor. Liefs Wilma

donderdag 29 januari 2015

Kerstkaart week 5


Op donderdag doe ik weer mee op de blog van : http://52weekstochristmas.blogspot.nl
Alweer een kaartje bij de verzameling.
Lieve groetjes, Wilma

10 opmerkingen:

  1. Schitterend borduurwerk op een mooie kaart! Wat een prachtig patroon heb je hier gebruikt. Mag ik vragen waar je dit vandaan hebt, want ik ben ook borduur-enthousiast!!
    Lia, DT 52 Weeks...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kerstkaart, Wilma. Prachtig borduurpatroontje en ook erg mooie kleuren!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wauw prachtige kaart Wilma!
    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterende kerstkaart heb je gemaakt Wilma - prachtigmooi is je borduurtje.
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Weer een Prachtige kaart meis en mooie kleurtjes heb je gebruikt!! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schitterende kaart, heel mooi geborduurd.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooi geborduurde kaart en perfecte kleuren erbij!!!ook het plaatje erg mooi hierbij!!!
    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kaart en ook een mooie kleur,Wilma. Weer prachtig geborduurd.

    Groetjes,
    Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Toppertje van een hele mooie kaart en wat een leuk borduurpatroon heb je gebruikt. Groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen