Ik ben Wilma,getrouwd en moeder van 2 zoons. Mijn hobby's zijn kaartborduren en hobbydotten.

Mijn foto
Welkom op mijn blogje,leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik ben pas een paar jaar bezig met kaarten maken,doordat ik noodgedwongen thuis kwam te zitten moest ik iets met m'n tijd doen en ben ik op deze hobby uitgekomen,nooit verwacht dat ik nog ze creatief zou zijn. Na verschillende dingen uitgeprobeerd te hebben ligt m'n voorkeur toch bij kaartborduren en hobbydotten dus die zullen jullie het meeste voorbij zien komen. Ook haak ik graag maar dit ligt momenteel op een lager pitje. Ik lees met veel plezier jullie lieve reacties,dank je wel daarvoor. Liefs Wilma

donderdag 22 januari 2015

Kerstkaart week 4


Ja een kerstkaart...ik heb me aangesloten bij de blog; http://52weekstochristmas.blogspot.nl met de uitdaging om "52 weken lang elke week een kerstkaartje" te maken.
52 weken gaat niet meer lukken daar ik later instroom maar ga het vanaf nu wel elke week proberen. Handig om aan het eind van het jaar de kaarten dan al klaar te hebben.

De oplettende kijker zal zien dat er 1 hobbydotje mist maar die zit er inmiddels al weer bij geplakt.

Bedankt voor het kijken,lieve groetjes, Wilma

12 opmerkingen:

  1. Prachtig kerstkaartje, Wilma.
    Het is dat je het zegt van het dotje , maar het valt niet op hihihi
    Ik heb me ook aangemeld bij 52 weken , maar ik ben er ook nog niet aan toe gekomen om een kerstkaart te maken.

    Groetjes Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaart, Wilma.
    En zeker handig om in december al een heel eind op weg te zijn met de kerstkaarten. Succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooie kaart! Dat moet je niet zeggen joh,...dat er één hobbydotstickertje mist,... nu ga ik allemaal zitten turen... wáár... o ... wáár is ze er éen vergeten?hahaha groeten Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een prachtig kerstkaartjeWilma....super mooi geborduurd heel fijntjes...
    Ik zag je reactie op de 52 WTC en dacht toen, ik ga even een kijkje nemen....en ben dan ook gelijk volger geworden....ik weet uit ervaring hoe fjn het is om van die leuke reacties te krijgen...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wel leuk een zoek en vind plaatjes haha ik heb het gemiste dotje gevonden maar het is dat je het zegt anders wat het niet opgevallen, maar het is een mooie kaart geworden
    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kerstkaart,Wilma. Prachtige borduurrand. Nee niet gezien dat er iets op de kaart ontbrak:)

    Groetjes,
    Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik zag geen emailadres. :) Hierbij de beantwoording van je vraag. Ik heb kraftpapier gebruikt voor het borduren van de bloem. Dit papier blijft mooi tijdens het borduren.

      Verwijderen
    2. Dank je wel Sylvia,ik zal het eens proberen.
      Heb meteen m'n mail erbij gezet.
      Gr. Wilma

      Verwijderen
  7. Mooie kerstkaart Wilma, prachtig geborduurd en ik heb het missende dotje niet gevonden....
    Ik zag je reactie bij 52 weeks to .... ;)
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Schitterende kaart weer Wilma!! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo Wilma
    Prachtig gemaakt, het borduren gaat je goed af, het is een prachtige kerstkaart.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen