Ik ben Wilma,getrouwd en moeder van 2 zoons. Mijn hobby's zijn kaartborduren en hobbydotten.

Mijn foto
Welkom op mijn blogje,leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik ben pas een paar jaar bezig met kaarten maken,doordat ik noodgedwongen thuis kwam te zitten moest ik iets met m'n tijd doen en ben ik op deze hobby uitgekomen,nooit verwacht dat ik nog ze creatief zou zijn. Na verschillende dingen uitgeprobeerd te hebben ligt m'n voorkeur toch bij kaartborduren en hobbydotten dus die zullen jullie het meeste voorbij zien komen. Ook haak ik graag maar dit ligt momenteel op een lager pitje. Ik lees met veel plezier jullie lieve reacties,dank je wel daarvoor. Liefs Wilma

dinsdag 6 januari 2015

WinterGroetjes



Met deze kaart wil ik meedoen aan de challenge #15 : Winterkaart op m'n favoriete blogje; http://borduurkaartenblog.blogspot.nl

Het prachtige patroon komt van sjaak en het lieve plaatje van Yvonne.

Bedankt voor het kijken en lieve reacties.

Lieve groetjes, Wilma

10 opmerkingen:

  1. Hallo wilma
    Wat leuk om te lezen dat we een favoriet bloggie van je zijn, dat doet ons goed.
    En wat het plaatje betreft, het gaat om een winters kaartje en we letten ook héél erg op het geborduurde patroon.
    Ik kan niet anders zeggen dat je kaart prachtig is, weer met veel zorg gemaakt.
    Dank je wel voor je trouwe deelname aan Ons borduurkaartenblog.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige winterse kaart geworden..leuk zijn die plaatjes he van Yvonne creations! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Supermooi Wilma, wat een schitterende kaart en zo mooi gemaakt! Leuk dat je weer meedoet met de challenge van Ons borduurkaartenblog. Je doet altijd zo trouw mee! Liefs, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart weer,Wilma. Heel mooi die blauwtinten.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuk kaartje Wilma... Schitterend geborduurd.

    Groetjes José

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige borduurkaart Wilma, mooie zachte kleuren heb je gebruikt en top geborduurd!!
    xx Je naamgenoot Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Wilma. Prachtig deze kaart. Een mooie combi patroon en plaatje. Leuke kleuren. Bedankt voor het meedoen bij ons borduurkaartenblog. Grieten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Wilma,

    Je kaart is super mooi gemaakt!! Bedankt voor het meedoen bij Ons Borduurkaartenblog!!
    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie kaart en wat een mooi plaatje zeg.
    Bedankt voor je deelname bij Ons borduurkaartenblog.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen