Ik ben Wilma,getrouwd en moeder van 2 zoons. Mijn hobby's zijn kaartborduren en hobbydotten.

Mijn foto
Welkom op mijn blogje,leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik ben pas een paar jaar bezig met kaarten maken,doordat ik noodgedwongen thuis kwam te zitten moest ik iets met m'n tijd doen en ben ik op deze hobby uitgekomen,nooit verwacht dat ik nog ze creatief zou zijn. Na verschillende dingen uitgeprobeerd te hebben ligt m'n voorkeur toch bij kaartborduren en hobbydotten dus die zullen jullie het meeste voorbij zien komen. Ook haak ik graag maar dit ligt momenteel op een lager pitje. Ik lees met veel plezier jullie lieve reacties,dank je wel daarvoor. Liefs Wilma

vrijdag 16 januari 2015

Winters kaartje


Ik ben deze maand gast designer member op het blog van http://eenhoopinspiratieborduurkaarten.blogspot.nl.

Het thema is een "winters kaartje" en ik mocht daar dus ook een kaartje voor maken dat is deze geworden. Het borduurpatroon is van sjaak met een prachtig plaatje van Yvonne.

De wedstrijd loopt tot 31-01-2015 dus als je nog niet hebt meegedaan neem dan eens een kijkje.

Bedankt voor het kijken en lieve groetjes, Wilma

7 opmerkingen:

  1. Het is een heel leuk kaartje. Ik ben nog bezig met mijn winterse borduurkaartje.

    Groetjes Crea Jackie.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een super mooi kaartje
    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk kaartje Wilma,Mooi geborduurd en ook deze kleuren combinatie is super leuk

    Groetjes José

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Echt een "coole " winterkaart!!

    Groetjes Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart geworden Wilma en het toeval wil dat ik ook bezig ben met dit patroontje te borduren! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  6. je kaart ziet er weer prachtig uit, mooie kleuren bij het plaatje, in één woord: top!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super mooi gemaakt in prachtige kleuren!!
    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen