Ik ben Wilma,getrouwd en moeder van 2 zoons. Mijn hobby's zijn kaartborduren en hobbydotten.

Mijn foto
Welkom op mijn blogje,leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik ben pas een paar jaar bezig met kaarten maken,doordat ik noodgedwongen thuis kwam te zitten moest ik iets met m'n tijd doen en ben ik op deze hobby uitgekomen,nooit verwacht dat ik nog ze creatief zou zijn. Na verschillende dingen uitgeprobeerd te hebben ligt m'n voorkeur toch bij kaartborduren en hobbydotten dus die zullen jullie het meeste voorbij zien komen. Ook haak ik graag maar dit ligt momenteel op een lager pitje. Ik lees met veel plezier jullie lieve reacties,dank je wel daarvoor. Liefs Wilma

donderdag 12 februari 2015

52 weeks - week 7



Het is donderdag en tijd voor mijn wekelijkse bijdrage aan de blog; http://52weekstochristmas.blogspot.nl Deze keer een BorDotkaart.
Mijn stapeltje kerstkaarten groeit gestaag,hoe fijn is dat?!

Ik zelf vind hem erg mooi en jullie?

Bedankt weer voor het kijken en de reacties die ik met veel plezier lees.
Freubelgroetjes, Wilma

15 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaart, Wilma. Super leuk gedaan zo!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart geworden..ik vind het een leuke combinatie borduren + dotten!! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi geworden! Leuk he dotten en borduren.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Knap gedaan weer Wilma dit kerstkaartje...Ik kan wel borduren maar doe het nooit en dan borduren en dotten....nog noooooooit gedaan....maar ik vind hem wel geweldig leuk...

    groetjes en een fijne donderdag
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie kerstkaart Wilma, wat een werk deze kaart, maar dan heb je ook iets heel moois. Gezellig dat je weer mee doet bij 52 WTC, groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat leuk gedaan, blijft een geweldige combinatie dat bordotten!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schitterende kerstkaart Wilma - supermooi gedaan.
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig, Wilma.
    Mooie combinatie dat bordotten.

    Lieve groet Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Wilma,

    Mooie kerstkaart mooi borduurwerk en dotjes.

    Gr...Bep ☺ ☺ ☺ DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk kaartje!!!
    Leuk dat je meedoet aan 52W...

    Creatieve groetjes, Gaby DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie kaart heb je gemaakt Wilma. Het is toch een hele leuke combinatie met dotten en borduren !!!
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Je kaart heeft wat sjeiks met dat gouden draad. Fijn dat je ook meedoet met 52 weeks to Christmas. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtig patroon Wilma. Heel mooi met de draden en dotjes. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een hele mooie kaart! Groetjes Sylvia DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen