Ik ben Wilma,getrouwd en moeder van 2 zoons. Mijn hobby's zijn kaartborduren en hobbydotten.

Mijn foto
Welkom op mijn blogje,leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik ben pas een paar jaar bezig met kaarten maken,doordat ik noodgedwongen thuis kwam te zitten moest ik iets met m'n tijd doen en ben ik op deze hobby uitgekomen,nooit verwacht dat ik nog ze creatief zou zijn. Na verschillende dingen uitgeprobeerd te hebben ligt m'n voorkeur toch bij kaartborduren en hobbydotten dus die zullen jullie het meeste voorbij zien komen. Ook haak ik graag maar dit ligt momenteel op een lager pitje. Ik lees met veel plezier jullie lieve reacties,dank je wel daarvoor. Liefs Wilma

woensdag 18 februari 2015

Beterschap

Na een paar dagen freubelstilte met afkickverschijnselen; druk met gezin,uitstapje en grote Zolderopruiming (lees: man mag sjouwen en ik geef aanwijzingen haha) vandaag eindelijk tijd om een kaartje af te werken!!



Deze vrolijke kikkerkaart heb ik gemaakt met een kikker uit m'n voorraad en het patroon van Linzoo beschikbaar gesteld door http://antrehobby.clubs.nl de kantjes voorzichtig gekleurd met een te gek krijtje,ik zeg: niks meer aan doen!

Dank jullie wel voor het kijken,hopelijk weer leuke reacties wens ik jullie veel freubelplezier.
Lieve groetjes, Wilma

7 opmerkingen:

  1. Zeker een vrolijke kikker.
    Het blijven leuke plaatjes!!

    Lieve groet Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heel lief opkikkerkaartje Wilma...weer prachtig geborduurd in hele mooie kleurtjes....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kaart, Wilma. Daar kikker je meteen van op!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig vrolijk opkikkerkaartje Wilma, super gedaan.
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie kaart ....
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Wilma, wat een leuke kaart zeg ! Lekker fris en fleurig !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke beterschapskaartje met de opkikker. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen