Ik ben Wilma,getrouwd en moeder van 2 zoons. Mijn hobby's zijn kaartborduren en hobbydotten.

Mijn foto
Welkom op mijn blogje,leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik ben pas een paar jaar bezig met kaarten maken,doordat ik noodgedwongen thuis kwam te zitten moest ik iets met m'n tijd doen en ben ik op deze hobby uitgekomen,nooit verwacht dat ik nog ze creatief zou zijn. Na verschillende dingen uitgeprobeerd te hebben ligt m'n voorkeur toch bij kaartborduren en hobbydotten dus die zullen jullie het meeste voorbij zien komen. Ook haak ik graag maar dit ligt momenteel op een lager pitje. Ik lees met veel plezier jullie lieve reacties,dank je wel daarvoor. Liefs Wilma

maandag 2 februari 2015

Bloemenkaart en 2x gewonnen

Met deze kaart wil ik meedoen op de blog van Hobbywinkel De Egel, de februari Challenge # 2 met  het thema " bloemen" http://de-egel.blogspot.nl/2015/02/februari-challenge-2.html

Ook begint deze dag erg leuk, ik heb op 2 clubjes gewonnen met mijn gemaakte kaarten;


Ik vind dat erg leuk!

Bedankt voor het kijken en dank je wel alvast voor jullie reacties,zo leuk om die altijd te lezen.
Lieve freubelgroetjes, Wilma 


13 opmerkingen:

  1. Hoi Wilma
    Leuk dat je hebt gewonnen op je clubjes, daar doe je het toch ook een beetje voor, dat je kaartjes in de smaak vallen.
    De kaart die je nu gemaakt hebt, mag er ook weer zijn hoor, prachtig geborduurd en afgewerkt.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. je weet altijd weer de juiste kleur garen bij het plaatje uit te zoeken, mooi hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Wilma,

    Gefeliciteerd dat je 2x hebt gewonnen met een kaart. Top.Deze kaart is ook weer prachtig . Met het borduurwerk en de viooltjes.

    Groetjes,
    Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kaart, Wilma. En gefeliciteerd met je winnende kaartjes, leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd met 2 winnende kaartjes.
    Je kaartje met de viooltjes is ook prachtig.
    Mooi geborduurd en een leuk patroon.

    Lieve groet Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een beauty... Leuke kleuren combinatie Wilma.
    Ook nog gefeliciteerd met je kaartjes.

    Groetjes José

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd met je 2 winnende kaartjes Wilma....dik verdiend hoor, geniet ervan...
    Ook dit kaartje is weer een toppertje zo fijntjes weer dat borduurwerk....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen

  8. Wat een leuke kaart heb je gemaakt ☺
    En gefeliciteerd met je gewonnen kaarten !

    Bedankt dat je meedoet met onze Challenge !
    Gezellige en fijne nieuwe (knutsel) week
    Liefssss Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Wilma,
    Zou je misschien nog even de link kunnen veranderen in
    http://freubelmina.blogspot.nl/2015/02/bloemenkaart-en-2x-gewonnen.html
    want je linkt nu naar je hele blog en dan is het straks zo
    zoeken voor ons ;)
    Bedankt.
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Schitterende kaarten meis..en dik verdiend hoor..nu hopen dat je bij De Egel ook scoort met je kaart, Fijn week!! Lieve groetjes Petra Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig kaartje! Leuk dat je meedoet aan de challenge van de Egel.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Wilma, gefeliciteerd met het twee keer winnen. Dit is ook weer een mooie kaart met fijn borduurwerk.
    Leuk dat je meedoet bij de challenge van de Egel.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen

  13. Super leuk dat je meedoet met onze Challenge !
    Bedankt voor je deelname en veel succes.

    {Blog De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen