Ik ben Wilma,getrouwd en moeder van 2 zoons. Mijn hobby's zijn kaartborduren en hobbydotten.

Mijn foto
Welkom op mijn blogje,leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik ben pas een paar jaar bezig met kaarten maken,doordat ik noodgedwongen thuis kwam te zitten moest ik iets met m'n tijd doen en ben ik op deze hobby uitgekomen,nooit verwacht dat ik nog ze creatief zou zijn. Na verschillende dingen uitgeprobeerd te hebben ligt m'n voorkeur toch bij kaartborduren en hobbydotten dus die zullen jullie het meeste voorbij zien komen. Ook haak ik graag maar dit ligt momenteel op een lager pitje. Ik lees met veel plezier jullie lieve reacties,dank je wel daarvoor. Liefs Wilma

woensdag 11 februari 2015

Borduur- én een Dotkaart

Vandaag weer wat kaartjes afgewerkt waaronder deze:
Op dit kaartje staan Dirk en Dientje, het zijn grappige 3D plaatjes van Marij Rahder en ik ben een grote fan van deze 2! Het patroon is alweer (word bijna saai) van sjaak van went.
Met deze kaart wil ik meedoen aan de challenge 18 van http://decreatievezebra.blogspot.be met het thema "gebruik een voertuig op je kaart" . Wat vinden jullie ervan?

Maar ik heb er nog 1 en wel voor de variatie een Dotkaart.


Het patroon is beschikbaar gesteld door Sietie op haar Facebookpagina Hobbydotskaartgroep; https://www.facebook.com/groups/1506019886347335/ dit is wat ik ervan gemaakt heb.
Ook wel een lieve toch?

Wederom heel hartelijk bedankt voor alle lieve reacties op m'n vorige kaartje, bedankt voor het kijken en lieve groetjes, Wilma

10 opmerkingen:

  1. Vind ze allebei erg mooi geworden, Wilma. Leuke plaatjes heb je ook gebruikt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het zijn weer 2 beauties, Wilma. Grappige plaatjes.

    Groetjes, Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. NEE, niet saai!!
    Sjaak heeft prachtige patronen.
    Ik gebruik ze ook regelmatig!!
    je kaartjes zijn weer toppie.


    Lieve groet Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gezellig samen in de auto. Ziet er gewoon knus uit. Mooi op je kaart gebruikt.
    Leuk dat je mee doet bij De Creatieve Zebra.

    Groetjes Jane

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk die auto!!!
    Leuk dat je meedoet aan onze challenge.
    Dank voor je inzending.

    Creatieve groetjes, Gaby DT DCZ

    BeantwoordenVerwijderen
  6. dat zijn 2 hele mooie kaartjes Wilma, vooral de bovenste met het autootje is super leuk....en het borduurwerk zoals gewoonlijk schitterend!!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. 2 prachtige kaarten heb je gemaakt Wilma - supermooi gedaan.
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je hebt er weer twee mooie kaarten van gemaakt. Leuk dat dotten he?
    Groetjes Jenny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kaarten weer meis..vind hobbydotten ook erg leuk om te doen!! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen