Ik ben Wilma,getrouwd en moeder van 2 zoons. Mijn hobby's zijn kaartborduren en hobbydotten.

Mijn foto
Welkom op mijn blogje,leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik ben pas een paar jaar bezig met kaarten maken,doordat ik noodgedwongen thuis kwam te zitten moest ik iets met m'n tijd doen en ben ik op deze hobby uitgekomen,nooit verwacht dat ik nog ze creatief zou zijn. Na verschillende dingen uitgeprobeerd te hebben ligt m'n voorkeur toch bij kaartborduren en hobbydotten dus die zullen jullie het meeste voorbij zien komen. Ook haak ik graag maar dit ligt momenteel op een lager pitje. Ik lees met veel plezier jullie lieve reacties,dank je wel daarvoor. Liefs Wilma

zaterdag 21 februari 2015

Eenvoudig kaartje

Jeetje wat een lieve volgsters heb ik toch,zoveel lieve reacties,echt geweldig,heel hartelijk bedankt daarvoor!

Was het kaartje van gisteren flink bewerkelijk heb ik er nu 1 die heel snel klaar was.
Ik vind hem niet de mooiste maar uiteindelijk toch wel sjiek geworden.


Het patroon is beschikbaar gesteld door http://antreskaartborduur.clubs.nl en is van Anneke.
Het was best moeilijk om een passend plaatje te vinden,deze komt van een knipvel die ik had liggen.
De hoekjes zijn van een wrijfvel van het pakketje van de egel,echt leuk ik had die dingen nog nooit eerder gebruikt, iets om vaker te doen en kale plekjes op te vullen.

Nou ik wens jullie allen een fijn weekend,lieve groetjes, Wilma

12 opmerkingen:

  1. In al zijn eenvoud toch een heel erg mooi kaartje, Wilma.
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Supermooie kaart geworden...Fijn weekend!! Lieve groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is wel erg mooi, Wilma.
    Het hoeft niet altijd bewerkelijk te zijn om mooi te wezen.

    Groetjes en een fijn weekend.
    Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi, Wilma. Leuk gedaan het plaatje als middelpunt van het prachtige borduurwerk.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ja wilma, ik loop ook vaak tegen dat probleem aan: dan heb je een mooi borduurpatroon maar al m'n plaatjes zijn te groot.. en dan zie je het mooie patroon niet meer...! maar jij hebt het super opgelost!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Deze is ook weer heel mooi gemaakt leuk met die hoekjes..

    Groetjes José

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Wilma,
    deze is inderdaad supersjiek en de hoekjes zijn erg leuk !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig borduurkaartje heb je gemaakt Wilma. Mooie combinatie en supermooi gedaan

    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig kaartje weer Wilma.... het plaatje en borduurwerkje matchen weer heel goed met elkaar....ook de hoekjes zijn erg leuk....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hele mooie kaart weer. Het hoeft idd niet altijd ingewikkeld te zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie borduurkaarten maak jij Wilma. Ik zag dat je mijn volger bent geworden en heb me meteen ook bij jouw blog aangemeld!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen