Ik ben Wilma,getrouwd en moeder van 2 zoons. Mijn hobby's zijn kaartborduren en hobbydotten.

Mijn foto
Welkom op mijn blogje,leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik ben pas een paar jaar bezig met kaarten maken,doordat ik noodgedwongen thuis kwam te zitten moest ik iets met m'n tijd doen en ben ik op deze hobby uitgekomen,nooit verwacht dat ik nog ze creatief zou zijn. Na verschillende dingen uitgeprobeerd te hebben ligt m'n voorkeur toch bij kaartborduren en hobbydotten dus die zullen jullie het meeste voorbij zien komen. Ook haak ik graag maar dit ligt momenteel op een lager pitje. Ik lees met veel plezier jullie lieve reacties,dank je wel daarvoor. Liefs Wilma

maandag 9 februari 2015

Kaart met gouden hond.


Zoals de titel al zegt,een gouden hond oftewel een golden retriever.
Er zijn weinig plaatjes met deze mooie hond,ik ben hier erg blij mee.

Met deze kaart doe ik mee op het clubje van http://de-schatkist.clubs.nl met het thema "dieren"

Bedankt voor het kijken en steeds weer die positieve lieve reacties,ik lees ze heel graag.

Lieve freubelgroetjes, Wilma

13 opmerkingen:

  1. Heel mooi kaartje Wilma...inderdaad een heel leuk plaatje van een lieve hond, en daaromheen ook een prachtig kader geborduurd...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaart, Wilma. Plaatje is inderdaad erg leuk en de borduurrand maakt de kaart helemaal af!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterend geborduurd Wilma, mooie kleuren, wat een prachtig plaatje ook.
    Nog even dit, ik ben geen lid van de club met het Linzoos patroon, Cindy heeft hem ook af, maar het blijft een vreemd patroon.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schatje die "gouden" hond.
    Het is een kaartje met een " gouden "randje.
    Mooi bij elkaar gecombineerd.

    Lieve groet Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig is tie weer Wilma , wat borduur je toch mooi! Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie kaart heb je gemaakt. Niet versturen hoor, anders heb je weer geen gouden hond
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schitterend borduurkaartje heb je gemaakt Wilma. Een supermooie combinatie van patroon met het plaatje. Hij is helemaal super.
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw meis...weer een Prachtige lieve kaart geworden met mooie kleurtjes!!! Lieve groetjes Petra Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. je hebt jezelf overtroffen... wat een mooie kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Als 1e bedankt voor al je gezellige reacties op mijn blog!
    Verder weer allemaal supermooie kaartjes heb je gemaakt!
    Je kaartje met de twee verliefde uiltjes is ook erg leuk geworden.
    Gefeliciteerd met je 2 gewonnen kaartjes.
    Groetjes Jenny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi gemaakt,Wilma.De kleuren zijn mooi op elkaar afgestemd.Plaatje is heel leuk.

    Groetjes,
    Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuke kaart en wat een mooie kleuren...leuk plaatje.

    Groetjes José

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Wilma. Wat is dit een prachtige patroon, plaatje en kleuren passenperfect. Ik zie meer leuke patronen. Ik ga je volgen. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen