Ik ben Wilma,getrouwd en moeder van 2 zoons. Mijn hobby's zijn kaartborduren en hobbydotten.

Mijn foto
Welkom op mijn blogje,leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik ben pas een paar jaar bezig met kaarten maken,doordat ik noodgedwongen thuis kwam te zitten moest ik iets met m'n tijd doen en ben ik op deze hobby uitgekomen,nooit verwacht dat ik nog ze creatief zou zijn. Na verschillende dingen uitgeprobeerd te hebben ligt m'n voorkeur toch bij kaartborduren en hobbydotten dus die zullen jullie het meeste voorbij zien komen. Ook haak ik graag maar dit ligt momenteel op een lager pitje. Ik lees met veel plezier jullie lieve reacties,dank je wel daarvoor. Liefs Wilma

donderdag 19 februari 2015

Kerstkaart - week 8

Donderdag,kerstkaartendag bij http://52weekstochristmas.blogspot.nl


Ik heb nu even geen idee van wie het patroon of plaatje is,zal dit later vandaag even opzoeken.
Ja hoor,het patroon is weer van sjaak van went,plaatje van Amy design denk ik....
Bedankt voor het kijken wens ik jullie vandaag een fijne dag.
Freubelgroetjes, Wilma 

14 opmerkingen:

  1. Hallo Wilma ,
    Wat een prachtige kaart heb je gemaakt voor 52 WTC ,
    mooi borduurwerk erop , bedankt voor het meedoen hoor !!
    Fijne dag van Epie DT WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi borduurtje!!!
    Leuk dat je meedoet met 52W...

    Creatieve groetjes, Gaby DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt er weer een prachtige kaart van gemaakt, Wilma!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een schitterend kaartje Wilma...plaatje en borduurwerk prachtig gecombineerd...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een hele mooie kaart,Sjaak van Went heeft altijd mooie patronen ik gebruik ze ook vaak...Leuke kleuren.

    Groetjes José

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Wilma,
    ik heb je blog gevonden via de 52 weeks en ben meteen volger geworden, je kaart is erg leuk !
    Hopelijk tot blogs !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een mooie kaart en knap geborduurd hoor! Super. Gezellig dat je meedoet deze week met 52WTC. Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtig kaartje ....het plaatje past heel goed bij het geborduurde.

    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Schitterende geborduurde kerstkaart Wilma - supermooie combinatie en wat een plaatje heb je ervan gemaakt - een toppertje!
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een mooie warme kerstkaart, Wilma!!
    Mooi geborduurd weer!!

    Lieve groet Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Wilma. Dit vind ik altijd mooi. Ook al is het klassiek. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een hele mooie combinatie.
    Mooi patroon ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtig Wilma
    Mooi geborduurd, het is een héél mooi patroon, het plaatje maakt je kaart helemaal af.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen