Ik ben Wilma,getrouwd en moeder van 2 zoons. Mijn hobby's zijn kaartborduren en hobbydotten.

Mijn foto
Welkom op mijn blogje,leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik ben pas een paar jaar bezig met kaarten maken,doordat ik noodgedwongen thuis kwam te zitten moest ik iets met m'n tijd doen en ben ik op deze hobby uitgekomen,nooit verwacht dat ik nog ze creatief zou zijn. Na verschillende dingen uitgeprobeerd te hebben ligt m'n voorkeur toch bij kaartborduren en hobbydotten dus die zullen jullie het meeste voorbij zien komen. Ook haak ik graag maar dit ligt momenteel op een lager pitje. Ik lees met veel plezier jullie lieve reacties,dank je wel daarvoor. Liefs Wilma

donderdag 26 februari 2015

Kerstkaart - week 9

Het is alweer donderdag en weer tijd voor de wekelijkse kerstkaartbijdrage aan de blog: http://52weekstochristmas.blogspot.nl Ik wil graag meedoen met deze kaart:



Het borduurpatroon is van Sjaak van Went en het mooie plaatje van Amy Design.
Hoplakee weer bij het voorraadje kerstkaarten,gaat lekker zo.

Bedankt voor jullie bezoekje en altijd weer positieve lieve reacties.

Freubelgroetjes,Wilma

19 opmerkingen:

  1. Mooie kaart heb je geborduurd Wilma. Mooie kleuren !!!
    groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Supermooi!!!
    Leuk dat je meedoet met 52W...

    Creatieve groetjes, Gaby DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oooooh...wat een prachtige kaart, Wilma. Heel mooi borduurpatroontje en wat een lief plaatje!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Wilma. Prachtig dit patroon met dit lieve plaatje. Weer een hele mooi kk. Groeten Trijntje.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele mooie kaart, Wilma. Prachtig geborduurd.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow, wat een schitterend borduurwerk!!
    Lia Dt 52 weeks...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow, wat een schitterend borduurwerk!!
    Lia Dt 52 weeks...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. kleuren zo mooi afgestemd op het plaatje en heel netjes geborduurd, toppie!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Supersjiek jouw borduurwerk op de kaart, erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat past dit weer mooi bij elkaar , Wilma!!
    Een prachtig plaatje.
    Ik had me ook voorgenomen om mee te doen, maar.....ik moet de eerste kerstkaart nog maken...hihi.....

    Lieve groet Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat een schitterend mooi kerstkaartje
    en je borduurpatroon vind ik helemaal geweldig
    past heel mooi bij het plaatje
    ja echt suuuuuper gedaan

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Schitterende kaart!
    Past allemaal super bij elkaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Wilma,

    Wat een schitterende kaart heb je gemaakt super leuk dat je meedoet met 52WTC.

    Groetjes Bep DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Schitterend gemaakt Wilma, een prachtig geborduurd patroon en een héél mooi plaatje maken het een beauty van een kerstkaart.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Oh Wilma wat een beauty! Schitterend kerstborduurtje - mooie combinatie van het plaatje en patroon - prachtigmooi!
    Groetjes,
    MIsseke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heel lief kaartje Wilma....zowel het borduurwerkje al het plaatjes zijn schittetrend....KNAP gedaan!!!


    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtige kaart geworden!! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtig die geborduurde rand!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een prachtige geborduurde kerstkaart!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen