Ik ben Wilma,getrouwd en moeder van 2 zoons. Mijn hobby's zijn kaartborduren en hobbydotten.

Mijn foto
Welkom op mijn blogje,leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik ben pas een paar jaar bezig met kaarten maken,doordat ik noodgedwongen thuis kwam te zitten moest ik iets met m'n tijd doen en ben ik op deze hobby uitgekomen,nooit verwacht dat ik nog ze creatief zou zijn. Na verschillende dingen uitgeprobeerd te hebben ligt m'n voorkeur toch bij kaartborduren en hobbydotten dus die zullen jullie het meeste voorbij zien komen. Ook haak ik graag maar dit ligt momenteel op een lager pitje. Ik lees met veel plezier jullie lieve reacties,dank je wel daarvoor. Liefs Wilma

zaterdag 7 februari 2015

Kerstkaartje



Deze heb ik gisteren al op Facebook geplaatst en wel op de pagina van Christien van de akker ; "Nieuwe borduurkaarten vrienden"...christien stelt elke maand een patroontje beschikbaar en aan jou de taak hier iets moois van te maken. Ik heb het gebruikt in 2 hoeken,door de sterretjes is het toch wel een kaartje in kerstsfeer... Plaatje is van Amy Design denk ik.

Bedankt voor het kijken,wederom de lieve reacties op m'n vorige post en tot snel weer.
Lieve groetjes, Wilma

11 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaart heb je gemaakt Wilma, heel leuk met het borduurpatroon zo in de hoeken.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een kunstwerkje, Wilma. Heel erg mooi gedaan,.
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is prachtig , Wilma.
    Ik had het zelfde idee, om het in 2 hoeken te doen.....

    Lieve groet Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig Wilma, wat heb je het patroon mooi verwerkt! Erg mooi! Liefs, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw je gaat als een speer meis...en dit is ook weer een Prachtige kaart geworden met mooie kleurtjes!! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schitterend kaartje Wilma, supermooi gedaan.
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heeeeeel erg mooi kaartje Wilma....weer zo mooi afgewerkt...


    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het is weer een plaatje, Wilma. Supermooi gedaan.

    Groetjes,
    Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat heb je heel leuk gedaan Wilma!!

    Groetjes José

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel erg mooi geborduurd en een mooi kaartje ervan gemaakt!

    Groetjes Ida

    BeantwoordenVerwijderen