Ik ben Wilma,getrouwd en moeder van 2 zoons. Mijn hobby's zijn kaartborduren en hobbydotten.

Mijn foto
Welkom op mijn blogje,leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik ben pas een paar jaar bezig met kaarten maken,doordat ik noodgedwongen thuis kwam te zitten moest ik iets met m'n tijd doen en ben ik op deze hobby uitgekomen,nooit verwacht dat ik nog ze creatief zou zijn. Na verschillende dingen uitgeprobeerd te hebben ligt m'n voorkeur toch bij kaartborduren en hobbydotten dus die zullen jullie het meeste voorbij zien komen. Ook haak ik graag maar dit ligt momenteel op een lager pitje. Ik lees met veel plezier jullie lieve reacties,dank je wel daarvoor. Liefs Wilma

vrijdag 6 februari 2015

Opkikker

Goedemorgen,ik was er weer....
Vandaag een opkikkerkaart, met deze kaart doe ik mee op het clubje van 
http://antreskaartborduur.clubs.nl. Zij stellen dit patroontje beschikbaar van Linzoo en dan ben je vrij om er iets van te maken. Dat is deze dus geworden. Het is weer eens iets heel anders.

Bedankt voor het kijken, de vele lieve reacties op mijn vorige posten en wens jullie weer een fijne freubeldag toe. Ik denk tot morgen want heb nog wel e.e.a. onder handen.
Lieve groetjes, Wilma

7 opmerkingen:

  1. Heel leuk dit opkikkerkaartje Wilma...heel mooi borduurtje erop....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke opkikkerkaart, Wilma. Daar knap je toch meteen van op!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk patroon en wat een leuke kaart heb je er mee gemaakt.
    Groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die kikker kijkt zo lief daar moet je wel van opknappen.
    Wat een leuke kaart!!
    En een leuk borduurpatroon!

    Lieve groet Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mijn dochter is ook lid van die club, zij is ook met dit patroon bezig, nu moet ik eerlijk zeggen dat ik wel mooiere patronen van Linzoos heb gekocht.
    Ik vind het een beetje vreemd patroon, of ligt dat aan mij, dat kan natuurlijk ook.
    Je hebt prachtig geborduurd en een héél leuk plaatje gebruikt

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Supermooie Lieve kaart geworden..daar kikker je toch van op??!! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig geborduurd opkikkerkaartje Wilma - apart patroontje maar supermooi gedaan en gecombineerd met het plaatje.
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen