Ik ben Wilma,getrouwd en moeder van 2 zoons. Mijn hobby's zijn kaartborduren en hobbydotten.

Mijn foto
Welkom op mijn blogje,leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik ben pas een paar jaar bezig met kaarten maken,doordat ik noodgedwongen thuis kwam te zitten moest ik iets met m'n tijd doen en ben ik op deze hobby uitgekomen,nooit verwacht dat ik nog ze creatief zou zijn. Na verschillende dingen uitgeprobeerd te hebben ligt m'n voorkeur toch bij kaartborduren en hobbydotten dus die zullen jullie het meeste voorbij zien komen. Ook haak ik graag maar dit ligt momenteel op een lager pitje. Ik lees met veel plezier jullie lieve reacties,dank je wel daarvoor. Liefs Wilma

vrijdag 13 februari 2015

SOLkaart en Valentijn


Op http://de-kaartenkast.clubs.nl werd van de week een SOL (ScrapOnLine) georganiseerd.
Je gaat dan met een aantal mensen "live" achter de computer samen een kaart maken met behulp van hints. Paar dagen ervoor krijg je een lijstje met de benodigdheden. Dit is de mijne geworden.....



Het snijden en plakken is best goed gegaan,het versieren vond ik moeilijker,maar al met al toch wel tevreden. Als de kaart opengaat (rechtse afbeelding) dan schuift het onderste stukje met tekst eruit,grappig he?

Deze kaart wil ik ook graag mee laten doen op de blog; http://creapaleis.blogspot.nl het thema is daar "paars" nou, dat is hij toch?


Ook heb ik voor deze site een Valentijnskaartje gemaakt voor de uitdaging en dat is deze geworden.



Het plaatje is van Yvonne,het borduurpatroon weet ik zo even niet maar is op te zoeken.


Bedankt voor het bezoekje,kijken en lieve reacties.
Fijn weekend, freubelgroetjes, Wilma

11 opmerkingen:

  1. Nou dat zijn weer 2 schitterende kaartjes Wilma...De bovenste lijkt me wel een beetje ingewikkeld...maar je hebt het heel mooi gemaakt in die paarse kleurtjes..ook je onderste kaartje is super leuk met die geborduurde hartjes...

    groetjes en een fijn carnavalsweekend
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. je hebt het er maar druk mee met al die clubjes! hahaha... maar wel leuk he om een keer iets te doen wat je zelf nooit zou doen! mooie resultaten hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Wilma. Wat een prachtige kaarten. Alle twee erg mooi gemaakt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je gaat lekker, Wilma. Ook dit zijn weer twee prachtig kaarten. Heel erg mooi gedaan, joh!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een paar dagen geen tijd gehad om op je blog te kijken, veel gemist maar al je kaarten zijn zoals altijd weer super mooi geworden.

    Groetjes José

    BeantwoordenVerwijderen
  6. 2 hele verschillende creaties, Wilma.
    Maar allebei zijn het weer toppertjes!!

    Lieve groet Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Wilma,
    2x heel anders maar wél super mooi beide!!!!
    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. 2 prachtige kaartjes Wilma - supermooi gedaan allebei.
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo Wilma
    Ja hoor het zijn weer twee toppertjes, wat een prachtige kaarten heb je weer gemaakt.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je bent lekker bezig zo, hele leuke kaartjes beide!
    Groetjes Jenny

    BeantwoordenVerwijderen