Ik ben Wilma,getrouwd en moeder van 2 zoons. Mijn hobby's zijn kaartborduren en hobbydotten.

Mijn foto
Welkom op mijn blogje,leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik ben pas een paar jaar bezig met kaarten maken,doordat ik noodgedwongen thuis kwam te zitten moest ik iets met m'n tijd doen en ben ik op deze hobby uitgekomen,nooit verwacht dat ik nog ze creatief zou zijn. Na verschillende dingen uitgeprobeerd te hebben ligt m'n voorkeur toch bij kaartborduren en hobbydotten dus die zullen jullie het meeste voorbij zien komen. Ook haak ik graag maar dit ligt momenteel op een lager pitje. Ik lees met veel plezier jullie lieve reacties,dank je wel daarvoor. Liefs Wilma

woensdag 4 februari 2015

Valentijn




En alweer een kaartje... een valentijnskaartje was de opdracht.

Wat past er nu beter bij dan 2 verliefde uiltjes?!
Het patroon is "natuurlijk" -zou ik bijna zeggen- van Sjaak van went en het plaatje van Yvonne.



Met deze kaart wil ik bij een aantal blogjes meedoen,en dat zijn:
http://kaartjes-inspiratie-challenges-blog.blogspot.nl met het thema "challenge 52 Valentijn"
http://fadengrafik-challenge.blogspot.nl Met het thema challenge 77 Valentijnskaart"
En op het clubje   http://kaartenclubje-friedelke.clubs.nl   met het thema: "valentijn, liefde  of huwelijkskaart"

Bedankt voor het kijken en hopelijk weer talrijke reacties en tot snel denk ik..

Freubelgroetjes, Wilma 

19 opmerkingen:

  1. Schitterend Wilma, heel mooi geborduurd en superschattig! Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterend!!!
    Leuk dat je meedoet aan onze challenge.
    Dank voor je inzending.

    Creatieve groetjes, Gaby DT KIC

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Aaaah....wat een super schattig kaartje, Wilma!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt. Groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie valentijnskaart, Wilma.
    En een super borduurtje erbij
    En.......met uiltjes natuurlijk.
    Oohhh wat zijn ze toch leuk he.

    Lieve groet Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hi

    Your card is beautiful.......WOW

    Hugs Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Beautiful stitching and the picture with owls is lovely. Such a great Valentine's card. Thanks for joining the Fadengrafik-Challenge.

    Greetings,
    Veronika DT

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kaart..en de uiltjes blijven zo leuk he!!! Lieve groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schattige verliefde uiltjes Wilma....en daar dat mooi fijne borduurrandje om een PRACHTIG geheel!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige borduurkaart Wilma, mooi plaatje en prachtig borduurwerk. Fijn dat je met onze Valentijn cahallenge meedoet !!! Succes.
    xx Wilma DT

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Eine wunderschöne Karte mit süßen Eulen.
    Deine Fadengrafik ist toll.

    Vielen Dank für Deine Teilnahme an der 77. Fadengrafi-Challenge.
    Gruß BAstelfeti

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wow, what an amazing card - well done. It's so beautiful. Thank you so much for joining our challenge at

    http://fadengrafik-challenge.blogspot.nl

    Hugs
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een kaartje naar m'n hart........Gezellig dat je meedoet met de challenge bij KIC en Fadengrafik, succes!!!
    groetjes Ine
    http://creaine-challenges.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Eine wunderschöne Karte!
    Vielen Dank für die Teilnahme an der 77. Fadengrafik-Challenge.
    Gruß
    Conni

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leuk kaartje is dit geworden :)
    Dank je wel voor je deelname aan de Fadengrafikl challenge.
    groetjes Geesje

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Lovely card. I love the image and the colours you used.
    Thank you for joining us at the Fadengrafik Challenge #77!

    Greetings Katrin

    BeantwoordenVerwijderen