Ik ben Wilma,getrouwd en moeder van 2 zoons. Mijn hobby's zijn kaartborduren en hobbydotten.

Mijn foto
Welkom op mijn blogje,leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik ben pas een paar jaar bezig met kaarten maken,doordat ik noodgedwongen thuis kwam te zitten moest ik iets met m'n tijd doen en ben ik op deze hobby uitgekomen,nooit verwacht dat ik nog ze creatief zou zijn. Na verschillende dingen uitgeprobeerd te hebben ligt m'n voorkeur toch bij kaartborduren en hobbydotten dus die zullen jullie het meeste voorbij zien komen. Ook haak ik graag maar dit ligt momenteel op een lager pitje. Ik lees met veel plezier jullie lieve reacties,dank je wel daarvoor. Liefs Wilma

dinsdag 3 februari 2015

Wintersport

Vandaag alweer een kaartje,begin van de maand en alle challenges en uitdagingen zijn weer van start gegaan. Zo ook bij m'n favoriete blogje; http://borduurkaartenblog.blogspot.nl
Deze maand is het: Challenge #16 - thema wintersport 



Ik wil graag met deze kaart meedoen,het patroon is van Sjaak en het schattige schaatspaartje van Amy Design.
Bedankt voor het kijken en ik lees graag weer leuke reacties.
Freubelgroetjes, Wilma 

14 opmerkingen:

  1. Hallo Wilma
    Ook dit is weer een schitterende geborduurde kaart.
    Prachtig met het schaatspaartje, echt wintersport.
    Sjaak heeft oneindig veel mooie patronen, daar is dit er één van.
    Dank je wel voor het meedoen bij Ons borduurkaartenblog.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een prachtige borduurkaart, Wilma. En wat een mooi winters landschap!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi tafereeltje weer, Wilma.
    En wat geeft dat een leuk effect met die verschillende kleuren geborduurd.
    Blijft leuk om te doen he, borduren!



    Lieve groet Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat ben je snel zeg, maar het is een super leuke kaart
    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een mooie kaart en schitterend borduurpatroon mientje petje af

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Wilma,
    wat een leuke kaarten maak jij. Wat een fijne hobby hebben wij toch ....
    Ook bij jou ben ik volger geworden.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig,Wilma. Het borduurwerk is mooi gecombineerd met het plaatje.

    Groetjes,
    Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig borduurkaartje Wilma...zo fijntjes allemaal schitterende kleurtjes....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een plaatje is het weer! wat heb je trouwens een handige standaard om je kaarten te showen...!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige kaart heb je geborduurd Wilma. Mooi passend bij het plaatje. Bedankt voor je deelname bij Ons borduurkaartenblog. Groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Wilma,
    Ook dit is weer een super mooi gemaakte kaart!!!, erg mooi geborduurd in leuke kleuren, Bedankt voor het meedoen bij Ons Borduurkaartenblog,
    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Schitterend borduurkaartje Wilma, supermooi gedaan.
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Wilma. Prachtig plaatje in combi met dit patroon en kleuren. Heel mooi geworden. Bedankt voor het meedoen bij ons borduurkaartenblog. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wat een mooie wintersport kaart, prachtig patroon.
    Bedankt voor je deelname bij Ons borduurkaarten blog.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen