Ik ben Wilma,getrouwd en moeder van 2 zoons. Mijn hobby's zijn kaartborduren en hobbydotten.

Mijn foto
Welkom op mijn blogje,leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik ben pas een paar jaar bezig met kaarten maken,doordat ik noodgedwongen thuis kwam te zitten moest ik iets met m'n tijd doen en ben ik op deze hobby uitgekomen,nooit verwacht dat ik nog ze creatief zou zijn. Na verschillende dingen uitgeprobeerd te hebben ligt m'n voorkeur toch bij kaartborduren en hobbydotten dus die zullen jullie het meeste voorbij zien komen. Ook haak ik graag maar dit ligt momenteel op een lager pitje. Ik lees met veel plezier jullie lieve reacties,dank je wel daarvoor. Liefs Wilma

zaterdag 21 maart 2015

Egelkaartje

Vandaag een geborduurd egelkaartje,met dit kaartje doe ik mee aan de challenge op http://de-egel.blogspot.nl/2015/03/maart-challenge-3.html. 
Het thema is dieren en als je een egeltje gebruikt dan maak je kans op een extra prijs.



Het patroon is weer van Sjaak van Went met een schattig egeltje van Yvonne...

Allemaal een fijn weekend gewenst en alvast weer bedankt voor al jullie bezoekjes en lieve woorden.Freubelgroetjes,Wilma 

16 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart Wilma, mooi geborduurd!

    Groetjes Maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaart !!!!
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi Wilma.
    Gaaf hoe je alle kleuren uit het plaatje weer terug laat komen in je borduurtje.

    Groetjes en een fijn weekend.
    Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. mooie kleuren garen gekozen! Wat het moeilijke aan dit patroon is: je moet de gaatjes echt heel recht op een rijtje prikken, anders wordt het eindresultaat niet mooi strak. Jij hebt dit echt super netjes gedaan zeg, petje af !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig geborduurd,Wilma. Mooie kleurtjes en een lief egeltje. Fijn weekend.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een superschattige kaart ! Wat een lief plaatje zeg !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig lief kaartje geworden!! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtigmooi borduurkaartje heb je gemaakt Wilma, supermooie combi.
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dit is een hele mooie kaart Wilma, leuk met dat egeltje en weer schitterend geborduurd.

    Groetjes José

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel mooi lentekaartje Wilma...super leuk dat egeltje en dat samen met het prachtige borduurwerkje een TOP kaartje...

    groetjes en een fijne zondag...
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie kaarten maak je Wilma.
    Ik heb mij aangemeld om je te volgen,leuk dat je ook mijn volger geworden bent.
    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat zit hier een werk in zeg. En dat is er ook van af te zien, want hij is heel mooi geworden.
    Groetjes van Crea Jackie.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel mooi Wilma, prachtig plaatje en een schitternd borduurwerk!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dat is een schattig egeltje! Echt gaaf!
    Dank je voor het meedoen bij de Egel...
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Super leuk dat je meedoet met onze 'Dieren' Challenge !
    Bedankt voor je deelname en veel succes.

    {Blog De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen