Ik ben Wilma,getrouwd en moeder van 2 zoons. Mijn hobby's zijn kaartborduren en hobbydotten.

Mijn foto
Welkom op mijn blogje,leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik ben pas een paar jaar bezig met kaarten maken,doordat ik noodgedwongen thuis kwam te zitten moest ik iets met m'n tijd doen en ben ik op deze hobby uitgekomen,nooit verwacht dat ik nog ze creatief zou zijn. Na verschillende dingen uitgeprobeerd te hebben ligt m'n voorkeur toch bij kaartborduren en hobbydotten dus die zullen jullie het meeste voorbij zien komen. Ook haak ik graag maar dit ligt momenteel op een lager pitje. Ik lees met veel plezier jullie lieve reacties,dank je wel daarvoor. Liefs Wilma

donderdag 12 maart 2015

Kerstkaart - week 11

En alweer is het donderdag dus kerstkaartendag bij http://52weekstochristmas.blogspot.nl



Mijn bijdrage is vandaag wederom een patroon van sjaak van went met een mooi plaatje van Amy Design,wat versierd met dotstickertjes en weer een kaartje in de kerstvoorraad.

Vandaag beloofd weer een mooie zonnige dag te worden,geniet ervan allemaal.
Dank je wel voor alle lieve reacties en bezoekjes steeds weer.
Lieve freubelgroetjes, Wilma

22 opmerkingen:

  1. Leuk gedaan met dit borduurtje!!!
    Leuk dat je meedoet met 52W...

    Creatieve groetjes, Gaby DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig Wilma. Dit blijft een prachtig plaatje en dit patroon is ook heel ereg mooi. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een mooi kerstkaartje is het geworden wilma, leuk met het geborduurde randje erbij, bedankt weer dat je mee doet bij 52 WTC, groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat is die mooi !!!!
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige kaart, Wilma. Mooi plaatje en wederom een schitterende borduurrand!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zoooo gaaf borduurwerk. Geweldig!
    Lia. DT 52 weeks...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi met dat borduurwerk.
    Leuk dat je meedoet.
    Groetjes, Janine DT-52WTC
    http://janinescreaties.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Supermooie kaart geworden..met mooi borduursel!! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Alweer een super mooi geborduurde kaart Wilma, het kaartje hieronder is erg leuk met dat uiltje erop.

    Groetjes José

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wauw wat een mooi kerstkaartje is dit
    erg mooi borduurpatroon
    het klopt gewoon helemaal

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige borduurkaart met een mooi vogelhuisje erop. Mooi patroon!!
    xx Je naamgenootje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat heb je dit weer prachtig gedaan, ziet er weer helemaal toppie uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoe krijg je telkens weer voor elkaar om er van dat prachtig borduurwerk op te maken Wilma....Ook dit is weer een echt kersttoppertje....

    groetjes
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige kerstkaart Wilma,
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wooow wat mooi zeg Wilma , prachtig
    stukje borduurwerk erop en het plaatje ook top.
    Fijne dag van Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Schitterende kerstkaart heb je weer gemaakt Wilma - een supermooi combi.
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtig kaartje Wilma, mooi borduurwerkje in supermooie kleurtjes!
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een MOOI kerst-borduur-kaartje is dit Wilma en LEUK dat je met 52-weeks to Christmas meedoet.
    Liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Prachtige kaart weer,Wilma. Mooi geborduurd en mooie kleuren.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Prachtige kleurencombinatie....hele leuke kaart.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen