Ik ben Wilma,getrouwd en moeder van 2 zoons. Mijn hobby's zijn kaartborduren en hobbydotten.

Mijn foto
Welkom op mijn blogje,leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik ben pas een paar jaar bezig met kaarten maken,doordat ik noodgedwongen thuis kwam te zitten moest ik iets met m'n tijd doen en ben ik op deze hobby uitgekomen,nooit verwacht dat ik nog ze creatief zou zijn. Na verschillende dingen uitgeprobeerd te hebben ligt m'n voorkeur toch bij kaartborduren en hobbydotten dus die zullen jullie het meeste voorbij zien komen. Ook haak ik graag maar dit ligt momenteel op een lager pitje. Ik lees met veel plezier jullie lieve reacties,dank je wel daarvoor. Liefs Wilma

donderdag 26 maart 2015

Kerstkaart - week 13

Het hoort er al zo bij tegenwoordig; donderdag = kerstkaartendag bij
http://52weekstochristmas.blogspot.nl
Vandaag een snoesjeskerstkaart....ik vind hem wel sjiek.


Alvast weer bedankt voor jullie bezoekjes en altijd weer positieve reacties,ik houd ervan!
Lieve freubelgroetjes, Wilma

21 opmerkingen:

  1. Mooie kaart heb je gemaakt. Leuke kaart in de niet-traditionele kleuren.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi patroontje en je plaatje is superlief !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kaart en een leuk plaatje van Snoesje!!
    Groetjes José

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Even kijken: ja, het is echt een kerstkaart. Leuk gedaan!
    Lia DT 52 weeks...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een super leuke kerstkaart, ziet er heel chic uit.

    Groetjes van Crea Jackie.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. mooie kleurtjes, mooi plaatje...tja... het wordt een beetje saai om op jouw kaarten te reageren hahah want ze zijn allemaal zo ontzettend prachtig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een lief kerstkaartje, Wilma. Vind 'm erg mooi geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauww Wilma, dit is een toppertje hoor. Schitterend de geborduurde hoek en dan het kerst Snoesje erbij. Prachtige kleuren!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kerstkaart heb je gemaakt Wilma - supermooie combi het snoesje met het borduurtje - super gedaan.

    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie kerst kaart Wilma.
    Mooi borduurwerk op je kaart.
    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een lieve snoezige snoes van een kaart.
    Wat een mooie kleuren.
    Kortom een prachtige kaart, Wilma!!!

    Lieve groet Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hou Wilma snoesjes blijven altijd mooi om kaarten mee te maken.
    erg leuk deze kaart me snoesje. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige kaart geworden..I Love Snoesje!! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik heb altijd bewondering voor zij die kunnen borduren op een kaartje! Hhéél mooi geworden! en ja, een sjieke kaart! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtig kerstkaartje Wilma! En zo mooi geborduurd!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtige kaart Wilma, mooi borduurwerk!

    Groetjes Maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Schitterend Wilma...inderdaad echt een chique kerstkaarten zeker met het lieve snoesje erop....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen

  18. Een leuke en zeker chique kaart. Leuk dat je meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Prachtig Wilma, mooi is het patroon, mooi geborduurd in de kleurtjess van Snoesje.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een vrolijke kleurtjes, dat zie je niet vaak bij een kesrtkaart.
    Bedankt voor het meedoen met 52WTC
    Groetjes, Janine
    http://janinescreaties.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Geweldig weer! Heel mooi geborduurd zoals altijd en hele leuke kleuren.
    Groetjes Jenny

    BeantwoordenVerwijderen