Ik ben Wilma,getrouwd en moeder van 2 zoons. Mijn hobby's zijn kaartborduren en hobbydotten.

Mijn foto
Welkom op mijn blogje,leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik ben pas een paar jaar bezig met kaarten maken,doordat ik noodgedwongen thuis kwam te zitten moest ik iets met m'n tijd doen en ben ik op deze hobby uitgekomen,nooit verwacht dat ik nog ze creatief zou zijn. Na verschillende dingen uitgeprobeerd te hebben ligt m'n voorkeur toch bij kaartborduren en hobbydotten dus die zullen jullie het meeste voorbij zien komen. Ook haak ik graag maar dit ligt momenteel op een lager pitje. Ik lees met veel plezier jullie lieve reacties,dank je wel daarvoor. Liefs Wilma

dinsdag 3 maart 2015

Kerstuitdaging

Een nieuwe maand dus weer nieuwe uitdagingen op de blogjes en clubjes,ik vind het leuk!

Vandaag een kerstkaartje;




Het patroon is beschikbaar gesteld door http://kaartenclubje-friedelke.clubs.nl
En de opdracht is een kerstkaartje, ik vind hem wel geslaagd.

Ook ben ik blij dat ik afgelopen maand met een kaartje gewonnen heb bij De Egel  http://de-egel.blogspot.nl  ,is altijd fijn en motiverend als je kaart gekozen word toch?

Bedankt voor jullie bezoekjes en lieve woorden en tot morgen,met een speciaal gemaakt kaartje dat al een paar dagen klaar ligt maar ik morgen pas kan plaatsen haha.

Freubelgroetjes, Wilma

9 opmerkingen:

  1. Zeker leuk Wilma, als je kaartje gekozen wordt, net wat je zegt dat werkt motiverend.
    Je kerstkaartje is ook erg leuk.
    Leuk plaatje en een mooi borduurrandje.
    Ben benieuwd naar je "speciale kaartje" dus tot morgen.

    Lieve groet Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Wilma,

    Gefeliciteerd met je prijs.Deze kaart is ook super leuk.Mooi borduurtje.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi wilma,
    heel leuk kaartje en inderdaad als je kaartje uitgekozen wordt, dat is echt erg leuk ! Gefeliciteerd !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kerstkaart, Wilma.
    En gefeliciteerd met je winnende kaartje. Altijd leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een ontzettend mooi kaartje Wilma! gefeliciteerd met je prijs bij De Egel! en eh... denk ik daar nu een heel mooi gekrijt randje te zien op je kaart...? jij hebt flink geoefend zeker afgelopen weekend? Ziet er heel mooi uit hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een pracht van een kaart Wilma, supermooi gedaan.
    Gefeliciteerd met je winnend kaartje.
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat weer een Supermooie kaart geworden ..en gefeliciteerd met je winnende kaartje!! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het is weer een prachtige geborduurde kaart Wilma, gefeliciteerd met je prijs.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een hele mooie kaart en super leuk plaatje.
    Gefeliciteerd met je prijs!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen