Ik ben Wilma,getrouwd en moeder van 2 zoons. Mijn hobby's zijn kaartborduren en hobbydotten.

Mijn foto
Welkom op mijn blogje,leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik ben pas een paar jaar bezig met kaarten maken,doordat ik noodgedwongen thuis kwam te zitten moest ik iets met m'n tijd doen en ben ik op deze hobby uitgekomen,nooit verwacht dat ik nog ze creatief zou zijn. Na verschillende dingen uitgeprobeerd te hebben ligt m'n voorkeur toch bij kaartborduren en hobbydotten dus die zullen jullie het meeste voorbij zien komen. Ook haak ik graag maar dit ligt momenteel op een lager pitje. Ik lees met veel plezier jullie lieve reacties,dank je wel daarvoor. Liefs Wilma

zondag 15 maart 2015

Nieuw huis

Zoals ik al vermelde in m'n vorige post heb ik nu een -voor mij- speciaal kaartje.
Een nieuwe stap in ons leven...onze oudste zoon gaat uit huis.
Hij heeft afgelopen vrijdag de sleutel gekregen van zijn (huur) appartement.
Wat zal dit wennen zijn voor mij poeh poeh.



Het patroon is denk ik wel weer van sjaak van went,het plaatje van Yvonne en aan de binnenkant heb ik een passende tekst geplakt die rondcirculeerde op Facebook en ik hem lekker mee kan jennen haha.




Wens jullie een fijne zondag met veel freubelplezier,dat zal vast lukken met dit trieste weer.
Lieve groetjes, Wilma


13 opmerkingen:

  1. Een hele mooie kaart Wilma, een heel toepasselijke tekst!!

    Groetjes José

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Wilma. Prachtig deze kaart voor je zoon. Inderdaad een hele verandering voor jullie.
    Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt een prachtige kaart gemaakt voor je zoon.
    Mooie kleuren.
    Tja, het zal inderdaad wel wennen zijn, maar het went erg snel hoor😉
    Onze oudste woont nu bij een jaar op zichzelf en ik moet zeggen , het was vreemd in het begin, maar toch ook wel weer leuk.
    Je gaat zelf ook weer een nieuwe fase in......

    Lieve groet Giny
    En ook nog een fijne zondag

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kaart heb je voor je zoon gemaakt, Wilma. En de stempel binnen in de kaart, geweldig leuk!
    Een hele verandering inderdaad, maar het went snel genoeg.
    Fijne zondag!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een grote stap voor jullie. Maar wel een hele positieve stap.
    Mooie kaart en een ontzettend leuke tekst !!!
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  6. mooie kaart heb je gemaakt en de tekst aan de binnenkant is héél toepasselijk haha! leuk hoor voor je zoon, een nieuwe fase in zijn leven, en ook in die van jou! Zal best even wennen zijn in het begin!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaart en tekst!! Meis je gaat als een speer met kaarten en randjes..kan je al niet meer bij benen ha ha ha....groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel erg mooi kaartje voor je zoon...ja zo gaat het leven he...kleine kinderen worden groot... De tekst binnenin vind ik GEWELDIG!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kaart,Wilma. Wat een leuke tekst :) Zal inderdaad wel even wennen zijn.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke kaart voor je zoon Wilma , mooie
    tekst aan de binnenkant ook ....toppie.
    gtjss Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Supertoffe kaart Wilma, ja dat zal wel even slikken zijn, en stil in huis !!!
    Sterkte hoor !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Het is weer een toppertje Wilma, prachtig borduurwerk een lief plaatje en ook de binnenkant ziet er heel mooi verzord uit. Toppie!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Wilma, via via op jouw blog terecht gekomen. Je hebt er een volger bij hoor. Erg mooi zijn je kaartjes. Prachtig hoe jij kan borduren. Ik heb zelf in het verleden heel veel kaarten geborduurd en heb nog alles ervan liggen. Misschien toch ook weer eens mee aan de slag gaan. Blijf het erg mooi vinden namelijk.

    Groetjes, Joke

    BeantwoordenVerwijderen