Ik ben Wilma,getrouwd en moeder van 2 zoons. Mijn hobby's zijn kaartborduren en hobbydotten.

Mijn foto
Welkom op mijn blogje,leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik ben pas een paar jaar bezig met kaarten maken,doordat ik noodgedwongen thuis kwam te zitten moest ik iets met m'n tijd doen en ben ik op deze hobby uitgekomen,nooit verwacht dat ik nog ze creatief zou zijn. Na verschillende dingen uitgeprobeerd te hebben ligt m'n voorkeur toch bij kaartborduren en hobbydotten dus die zullen jullie het meeste voorbij zien komen. Ook haak ik graag maar dit ligt momenteel op een lager pitje. Ik lees met veel plezier jullie lieve reacties,dank je wel daarvoor. Liefs Wilma

woensdag 11 maart 2015

Starbust - Sunburst

Hoewel ik meer van het kaartborduren ben probeer ik de laatste tijd ook wel wat snij en plakwerk en soms ben ik wel zo tevreden dat ik het " blogwaardig" vind haha.
Daar hoort dit kaartje ook bij:



Deze techniek is de laatste tijd geregeld langsgekomen op Facebook,simpel,snel met een prachtig resultaat.
Wat dessinpapier uit voorraad gebruikt met bovenop een lief uiltje van de stampin up pons en voila...
Hoe vinden jullie hem?

Een zonnige freubeldag gewenst en bij voorbaat dank voor jullie bezoekjes en lieve berichtjes.
Liefs, Wilma

14 opmerkingen:

  1. Wat is die leuk geworden Wilma. Ik heb het ook klaar liggen om te snijden en te plakken.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind 'm helemaal top!!!
    Leuk papier en het uiltje is altijd leuk!!
    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind hem prachtig Wilma en zeker 'blogwaardig' hoor :)
    Ik ben ook altijd zo streng voor mezelf LOL
    Het uiltje blijft echt een toppertje he !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig geworden Wilma...en heel blogwaardig geworden hoor!! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk Wilma, prachtige lentekleurtjes en een lief klein uiltje staat geweldig op je kaart!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een schitterend strarburst kaartje Wilma...super leuk met dat uiltje en ook de vrolijke kleurtjes geven een lenteachtige uitstraling....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een lieverdje, Wilma.Frisse kleurtjes.Super leuk uiltje. Hopelijk valt deze oehoe geen mensen aan :).

    Groetjes,Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Die is zeker blogwaardig, Wilma. Een erg leuke kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kaart Wilma!

    Groetjes Maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. hahahaha, wilma........ook even van het pad af.
    Ja, soms moet of wil je wel even wat anders proberen.
    Maar borduren blijft toch wel mijn favoriet hoor. en ik den die van jou ook.
    Je kaartje is overigens wel erg leuk hoor!!!

    Groetjes Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige leuk kaart is het geworden Wilma, superleuk!
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Vind hem heel leuk geworden.
    Heb hem toevallig van de week ook gemaakt.
    Groetjes Jenny

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Vind hem heel leuk geworden.
    Heb hem toevallig van de week ook gemaakt.
    Groetjes Jenny

    BeantwoordenVerwijderen