Ik ben Wilma,getrouwd en moeder van 2 zoons. Mijn hobby's zijn kaartborduren en hobbydotten.

Mijn foto
Welkom op mijn blogje,leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik ben pas een paar jaar bezig met kaarten maken,doordat ik noodgedwongen thuis kwam te zitten moest ik iets met m'n tijd doen en ben ik op deze hobby uitgekomen,nooit verwacht dat ik nog ze creatief zou zijn. Na verschillende dingen uitgeprobeerd te hebben ligt m'n voorkeur toch bij kaartborduren en hobbydotten dus die zullen jullie het meeste voorbij zien komen. Ook haak ik graag maar dit ligt momenteel op een lager pitje. Ik lees met veel plezier jullie lieve reacties,dank je wel daarvoor. Liefs Wilma

vrijdag 6 maart 2015

Te Gekke Krijtjes

Vanmorgen een paar uurtjes naar de knotsgekke kaarten beurs geweest,lekker wat rondgestruind en verschillende mensen gesproken. Blij met een hobbydolboekje die niet meer besteld kon worden maar ik heel graag wilde hebben; kerstbordot van Rie Kuipers. Rie was zelf ook op de beurs en ze vond het leuk om er voor mij iets in te schrijven,gezellig he?



Niet heel veel gekocht verder want de prijzen op de beurs zijn niet goedkoper dan m'n favoriete (web)winkeltjes maar ik heb wel een hele leuke workshop gevolgd bij Sanne van de Te Gekke Krijtjes,hierbij het resultaat!




Verdiend nog geen schoonheidsprijs maar toch wel aardig gelukt vind ik zelf.
Moet er thuis toch maar eens mee aan de slag!
Maar nu eerst met de beentjes omhoog.

Fijn weekend lieve volgsters en tot de volgende keer.

Liefs, Wilma

11 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaart is dat geworden, Wilma.Mooi in die zachte kleurtjes!
    Leuke bijpassende tekst ook :o)
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig kaartje Wilma...en leuk dat je die met te gekke krijtjes heb gemaakt....Daar heb ik me gisteren ook tot laten verleiden...en 2 doosjes gekocht...voor de workshop had ik geen tijd...het was voor mij ook een bliksembezoek....maar dan kan je je eurootjes ook snel uitgeven hoor....
    Ik ben benieuw naar je volgende creatie met deze krijtjes...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg leuk kaartje Wilma en mooie kleuren. Jij ook een fijn weekend!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Wilma, wat een prachtige kaart. Ik ga er samen met mijn moeder heen, ben benieuwd. De te gekke krijtjes heb ik ook nog liggen, maar nog niks mee gedaan. krijg gelijk ideetjes. Fijn weekend, groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat mooi gemaakt Wilma!

    Groetjes Maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het is toch al een mooi kaartje geworden Wilma, supermooi gedaan.
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nou Wilma, voor de eerste keer ...Hij ziet er onwijs lwuk uit!!
    Niet slecht hoor.
    Mooie kleuren heb je gebruikt.


    Fijn weekend
    Lieve groet Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat leuk dat je een workshop hebt gevolgd bij Sannie! Nu ben je er vast ook van overtuigd dat je die Te Gekke Krijtjes echt niet in de kast moet laten liggen haha! Vast heel veel geleerd bij Sannie, dus... voorlopig geen mail meer van jou met vragen...? hahaha ! Mag gerust hoor! Ga zo door zou ik zeggen, het begin ziet er goed uit. Flink blijven oefenen, je wordt vanzelf zo goed dat je zelf ook super tevreden bent! Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie kaart Wilma!!! Ik heb je weer terug in mijn favorietenlijst dankzij mijn mannetje hoor!!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Wilma,

    Mooie kaart geworden. Leuke kleurtjes. Wat een leuk een boekje met handtekening.Fijn dat je zo'n leuke dag hebt gehad.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen