Ik ben Wilma,getrouwd en moeder van 2 zoons. Mijn hobby's zijn kaartborduren en hobbydotten.

Mijn foto
Welkom op mijn blogje,leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik ben pas een paar jaar bezig met kaarten maken,doordat ik noodgedwongen thuis kwam te zitten moest ik iets met m'n tijd doen en ben ik op deze hobby uitgekomen,nooit verwacht dat ik nog ze creatief zou zijn. Na verschillende dingen uitgeprobeerd te hebben ligt m'n voorkeur toch bij kaartborduren en hobbydotten dus die zullen jullie het meeste voorbij zien komen. Ook haak ik graag maar dit ligt momenteel op een lager pitje. Ik lees met veel plezier jullie lieve reacties,dank je wel daarvoor. Liefs Wilma

woensdag 4 maart 2015

Trots

We komen net thuis van een bijzonder moment en nu het kaartje gegeven is kan ik hem hier plaatsen.
Het is een kaartje voor onze jongste zoon,hij heeft in een half jaar zijn propedeuse gehaald en daar zijn we heel trots op. Dan nu het kaartje:



Bedankt voor het kijken,lieve reacties en tot morgen bij de wekelijkse kerstkaart.

Fijne avond,Wilma 

10 opmerkingen:

  1. Da's zeker een prestatie om trots op te zijn. gefeliciteerd!
    En wat een leuke kaart heb je voor hem gemaakt, Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met je zoon..een Topper en een Prachtige kaart heb je gemaakt!! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart ! Leuk met dat uiltje hoor !
    Wat is propedeuse ? Dat ken ik niet !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Margo,ik heb het volgende van internet gekopieerd;

      Waarom is je propedeuse zo belangrijk?
      Je propedeuse is belangrijk omdat je deze moet halen om verder te kunnen aan je opleiding of om over te kunnen stappen naar de Universiteit. Je propedeuse kun je in 1 studiejaar halen, echter mag je er ook 2 jaar over doen. Als je je propedeuse niet haalt binnen 2 jaar moet je vaak van school af.

      Ik zie dat je van Belgiƫ bent dus dit is misschien typisch NL?

      Verwijderen
  4. Gefeliciteerd met je zoon Wilma. Knap van hem hoor.
    Leuke kaart heb je voor hem gemaakt.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd met je zoon Wilma, knap hoor. Je kaartje voor hem is schiiterend, supermooi!
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd met je zoon. Een heel leuk kaartje heb je gemaakt. Ook je kaartje van gisteren vond ik erg leuk.
    Groetjes Jenny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd met de prestatie van je zoon Wilma....het is ook iets om trots op te zijn...en je heb een heel mooi kaartje voor hem gemaakt....heel leuk die wijze uil...en nog toepasselijk ook....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd. Je hebt een heel erg mooie kaartje gemaakt. Je kk van vandaag is ook erg leuk geworden. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. goed gedaan van je zoon, dat is wel een fantastisch kaartje waard!

    BeantwoordenVerwijderen