Ik ben Wilma,getrouwd en moeder van 2 zoons. Mijn hobby's zijn kaartborduren en hobbydotten.

Mijn foto
Welkom op mijn blogje,leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik ben pas een paar jaar bezig met kaarten maken,doordat ik noodgedwongen thuis kwam te zitten moest ik iets met m'n tijd doen en ben ik op deze hobby uitgekomen,nooit verwacht dat ik nog ze creatief zou zijn. Na verschillende dingen uitgeprobeerd te hebben ligt m'n voorkeur toch bij kaartborduren en hobbydotten dus die zullen jullie het meeste voorbij zien komen. Ook haak ik graag maar dit ligt momenteel op een lager pitje. Ik lees met veel plezier jullie lieve reacties,dank je wel daarvoor. Liefs Wilma

vrijdag 13 maart 2015

Uiltjeskaart en randjes update

Deze keer maar weer eens mijn favoriete diertje op een kaart...



Het patroon is van Linzoo,beschikbaar gesteld door http://antreskaartborduur.clubs.nl
Het uiltje is van Eline's Summer Owls,lief he?!

Ook maar een keer de tussenstand laten zien van de randjes die ik volg via
http://soedidee.blogspot.nl/2014/11/randje-per-week-2015.html



Vind het leuk om elke week een paar randjes te doen,2 per week,zien jullie hoe snel het jaar alweer vordert?

Ik wens jullie een fijn weekend,veel zon en mooi weer want dan heb ik het ook ;)
Tot snel met wederom een voor mij bijzonder kaartje.
Freubelgroetjes, Wilma

13 opmerkingen:

  1. Je schiet al lekker op met de randjes, Wilma. Wordt mooi!
    En wat een leuke kaart. Mooie borduurrand ook en wat heb je alle kleurtjes mooi bij elkaar gezocht!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Wilma,
    wat een dot van een kaartje en wat leuk zo'n randjes-project !!!!
    Inderdaad zie je zo weer hoe snel het jaar vordert !!!
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Wilma,

    Superleuk kaartje. De merklap vordert ook gestaag. Heel mooi.
    Fijn weekend.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een pracht van een borduurkaartje heb je gemaakt Wilma - supermooie combi.
    Mooi hoor je borduurrandjes, het schiet al aardig op.
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi kaartje weer Wilma....wat zijn die uiltjes toch lief....
    en ook je borduurlap is super leuk...een heel gaaf idee om elke week zo een paar randjes te boduren....

    groetjes en nog een fijn weekend
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie kaart heb je gemaakt, uiltjes zijn ook bij mij favoriet.
    Je randjes schieten ook al aardig op, wat leuk met het hondje erin verwerkt.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je randjes zijn Prachtig Wilma en wat zijn die uiltjes gaaaaf he?! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een vrolijke kaart Wilma...Leuk met dat uiltje!
    Succes met je randjes.

    Groetjes José

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Schattige kaart met dat uiltje!
    Een leuk borduurpatroon.
    Groetjes Jenny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Schattige kaart met dat uiltje!
    Een leuk borduurpatroon.
    Groetjes Jenny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Yeah, daar is weer zo'n leuk uiltje.
    En wat heb je er een leuke kaart mee gemaakt, Wilma.

    Ik was ook begonnen met randjes borduren vorig jaar, maar ik schiet er neit erg mee op.

    Lieve groet Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Wilma. Wat een lekker vrolijk kaartje met de uil en deze kleuren. Past perfect. Je randjes zien er ook leuk uit. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen