Ik ben Wilma,getrouwd en moeder van 2 zoons. Mijn hobby's zijn kaartborduren en hobbydotten.

Mijn foto
Welkom op mijn blogje,leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik ben pas een paar jaar bezig met kaarten maken,doordat ik noodgedwongen thuis kwam te zitten moest ik iets met m'n tijd doen en ben ik op deze hobby uitgekomen,nooit verwacht dat ik nog ze creatief zou zijn. Na verschillende dingen uitgeprobeerd te hebben ligt m'n voorkeur toch bij kaartborduren en hobbydotten dus die zullen jullie het meeste voorbij zien komen. Ook haak ik graag maar dit ligt momenteel op een lager pitje. Ik lees met veel plezier jullie lieve reacties,dank je wel daarvoor. Liefs Wilma

dinsdag 10 maart 2015

Voorjaarskaartje

Het weer werkt perfect mee voor dit kaartje;



Het borduurpatroon is wederom van sjaak van Went met een schattig plaatje van Amy design.
Met dit kaartje wil ik meedoen op Ons borduurkaartenblog met de challenge # 17 voorjaar.
http://borduurkaartenblog.blogspot.nl/2015/03/challenge-17-voorjaar.html
Ook heb ik deze geplaatst op http://fadengrafik-challenge.blogspot.nl die een challenge hebben: # 78 Voorjaarskaart.

Bedankt lieve blogvriendinnetjes voor steeds weer jullie bezoekje en lieve reacties,dit motiveert erg.
Fijne zonnige dag en tot snel. Liefs, Wilma

24 opmerkingen:

  1. Wat een Prachtige lieve kaart....voorjaar spat er vanaf!! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lief voorjaarskaartje, Wilma. Mooie kleuren heb je gebruikt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schattig kaartje Wilma !
    Past perfect bij het mooie lenteweer dat we vandaag hebben !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  4. mooie kaart hoor! Wat een werk zit hier in, veel borduurwerk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele mooie kaart, Wilma. Weer prachtig geborduurd. Mooie kleurencombi.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schatje, Wilma.
    Wat een heerlijk frisse lente kleuren.
    En wat een allerliefst plaatje!!

    Groetjes Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuk kaartje Wilma,echt voorjaar !!

    Groetjes José

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kaart Wilma!

    Groetjes Maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig Wilma, wat heb je er weer een plaatje van gemaakt, erg leuk! Schitterend patroon en de eendjes zijn zo leuk! Bedankt voor je trouwe deelname bij Ons borduurkaartenblog. Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een liefie Wilma, een topkaartje. Past heel goed bij het mooie weer!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hallo Wilma,

    Een super mooi geborduurde lente kaart, combi van kleuren en plaatje is erg mooi.
    Dankjewel voor het meedoen bij Ons Borduurkaarten Blog,
    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie kaart Wilma, echt een voorjaarskaart.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een prachtig lentekaartje Wilma met een heel schattig plaatje en het mooi bijpassende borduurwerkje.....TOP!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Schitterend borduurkaartje heb je gemaakt Wilma, het is weer een plaatje!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Iets later dan je van me gewend ben Wilma, maar ik ben gisteren na het oppassen aangereden door een auto en afgevoerd naar het ziekenhuis, ik heb veel blauwe plekken en schaafwonden een gat in mijn hoofd en ik denk dat ik toch wel een lichte hersenschudding heb, pijn in mijn hoofd, het meisje gaf het gelijk toe dat het haar schuld was, ze was verblind door de zon.
    Ik vind je kaart prachtig, mooi patroon , prachtig geborduurd, helemaal af .
    Dank je wel voor je trouwe deelname aan Ons borduurkaartenblog.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een prachtige voorjaarskaart zeg met mooie borduurwerk erop, bedankt voor je deelname bij ons borduurkaarten blog.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. What a beautiful card! Great stitching, wonderful colours and lovely ducks in the image. Thanks for joining the Fadengrafik Challenge.

    Greetings,
    Veronika DT

    BeantwoordenVerwijderen
  18. wow prachtig. dankjewel voor het meedoen met de challenge bij Fadengrafik. Succes.
    groetjes Ine
    http://creaine-challenges.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ook een beetje laat maar ik vind hem super!
    Hele mooie kleuren, borduurwerk en plaatje,past perfect bij elkaar!
    Groetjes Jenny

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ook een beetje laat maar ik vind hem super!
    Hele mooie kleuren, borduurwerk en plaatje,past perfect bij elkaar!
    Groetjes Jenny

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hello Wilma,
    your card is wonderful. Thank you for participation at the 78. Fadengrafik-Challenge.
    kind regards
    Kerstin DT

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi Wilma. Prachtig deze kaart. Mooi kleuren. Bedankt voor het meedoen bij ons borduurkaartenblog. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  23. een prachtige kaart
    Dank je wel voor je deelname aan de fadengrafik challenge
    groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen