Ik ben Wilma,getrouwd en moeder van 2 zoons. Mijn hobby's zijn kaartborduren en hobbydotten.

Mijn foto
Welkom op mijn blogje,leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik ben pas een paar jaar bezig met kaarten maken,doordat ik noodgedwongen thuis kwam te zitten moest ik iets met m'n tijd doen en ben ik op deze hobby uitgekomen,nooit verwacht dat ik nog ze creatief zou zijn. Na verschillende dingen uitgeprobeerd te hebben ligt m'n voorkeur toch bij kaartborduren en hobbydotten dus die zullen jullie het meeste voorbij zien komen. Ook haak ik graag maar dit ligt momenteel op een lager pitje. Ik lees met veel plezier jullie lieve reacties,dank je wel daarvoor. Liefs Wilma

vrijdag 27 maart 2015

Vrolijk Pasen/ Voorjaarskaartje

Daar word je toch vrolijk van; voorjaar,jonge dieren en mooie bloemen,we gaan de goeie tijd in!
Vandaag dit mooie kaartje:



Het patroon is  van Linzoo gekregen op http://kaartenclubje-friedelke.clubs.nl
Het plaatje is van Amy design.

Wil met dit kaartje graag meedoen op de blog van Creamiep met de challenge maart "Voorjaar"
Laat hem ook nog meedoen op de blog van Hobbywinkel De Egel met de challenge van maart #3 "Dieren"

Ik wens jullie alvast een fijn weekend, ennuh niet vergeten dit weekend:



Lieve groetjes, Wilma

16 opmerkingen:

  1. Wat een schattig kuikentje.
    Mooi kaartje, Wilma.
    Mooi geborduurd.

    Lieve groet Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lieffie Wilma.
    Mooi borduurwerk mooie kleurtjes heb je gebruikt.
    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ook weer een prachtig borduurkaartje. Lief plaatje met de kuikentjes en ik vind het een prachtig patroon!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi je voorjaarskaartje Wilma...lief plaatje ook...

    leuk dat je ons met zo een leuk plaatje aan de tijd verzetten herinnerd...grappig

    groetjes en een fijn weekend
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Daar word ik inderdaad vrolijk van, van zo'n mooie kaartjes op jouw blog !!! Haha ja, de klok verzetten, gelukkig een uur minder slapen en niet een uur minder knutselen he :)
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Echt vrolijk met die ontzettend lieve afbeelding!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een lief paaskaartje, Wilma. Erg leuk kaartje geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. schattig kuikentje, lief kaartje. Tja... een uurtje minder... ook een uurtje minder fröbelen blèh... prettig weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een prachtige geborduurde kaart met een dotje van een kuikentje erop. Echt een paaskaartje en heel lief.

    groetjes, Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een Prachtige lieve kaart geworden!! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig borduurkaartje heb je gemaakt Wilma, een supermooi combi.
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Weer een hele leuke kaart...Lekker vrolijke kleurtjes.

    Groetjes José

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een lieve geborduurde kaart Wilma, mooi dat zachtgeel met lila.
    Dank je voor je deelname aan de challenge bij de Egel.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Super leuk dat je meedoet met onze 'Dieren' Challenge !
    Bedankt voor je deelname en veel succes.

    {Blog De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat is dit een leukerd zeg, heel lief bij elkaar.Fijn dat je met de maart uitdaging van de Egel meedoet! Groeten, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Lekker vrolijke kleuren. Bedankt voor je deelname. Groetjes, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen