Ik ben Wilma,getrouwd en moeder van 2 zoons. Mijn hobby's zijn kaartborduren en hobbydotten.

Mijn foto
Welkom op mijn blogje,leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik ben pas een paar jaar bezig met kaarten maken,doordat ik noodgedwongen thuis kwam te zitten moest ik iets met m'n tijd doen en ben ik op deze hobby uitgekomen,nooit verwacht dat ik nog ze creatief zou zijn. Na verschillende dingen uitgeprobeerd te hebben ligt m'n voorkeur toch bij kaartborduren en hobbydotten dus die zullen jullie het meeste voorbij zien komen. Ook haak ik graag maar dit ligt momenteel op een lager pitje. Ik lees met veel plezier jullie lieve reacties,dank je wel daarvoor. Liefs Wilma

dinsdag 24 maart 2015

Zeg het met bloemen



Dit patroon komt van Linzoo wat ik gekregen heb bij http://antreskaartborduur.clubs.nl
Het plaatje komt van een voorraadvel en het totaal past perfect bij de lopende challenge van http://creaine-challenges.blogspot.nl : # 46 maart 2015 borduurkaart "zeg het met bloemen".

Dank je wel voor alle bezoekjes en reacties,dat werkt toch erg motiverend.
Freubelgroetjes,  Wilma

17 opmerkingen:

  1. Mooi patroon, mooie kleuren en een heel leuk plaatje !
    Geslaagde kaart !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie en fleurige kaart, Wilma!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wow zeg wat een plaatje........mooi gemaakt. Gezellig dat je met dit kaartje meedoet met de challenge bij Creaine. Succes.
    groetjes Ine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi kaartje Wilma...wat een geweldige mooie zachte kleurtjes....SUPER leuk borduurtje gemaakt...

    groetjes
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schitterend Wilma! En mooie kleurencombinatie

    Bedankt voor je deelname aan de challenge bij Creaine Challenges en veel succes!

    Groetjes karin xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Supermooie vrolijke kaart geworden!! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie kaart heb je weer gemaakt. Mooie combinatie met het plaatje en het borduurpatroon.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat ziet er schitterend uit Wima, supermooi gedaan.
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie kaart Wilma.
    Mooie kleurtjes ook en het past allemaal mooi bij elkaar.
    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een heel mooie combinatie weer!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooi patroontje en leuke fleurige kleurtjes Wilma, leuk dat je meedoet bij Creaine....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. het patroontje is mooi hè?! Perfect plaatje gevonden wat er precies in past en de kleuren zijn zo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Nog zo'n vrolijk borduurkaartje, prachtig hoor Wilma
    XX Je naamgenootje!!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Lekker fleurige kaart,mooi patroontje.

    Groetjes José

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Wilma,

    Wat een prachtige kaart met mooi borduurwerk super.

    Gr...Bep ☺ ☺ ☺

    BeantwoordenVerwijderen
  17. wat een leuk kaartje.
    Dank je wel voor je deelname aan creaines challenge.
    Groetjes Geesje

    BeantwoordenVerwijderen