Ik ben Wilma,getrouwd en moeder van 2 zoons. Mijn hobby's zijn kaartborduren en hobbydotten.

Mijn foto
Welkom op mijn blogje,leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik ben pas een paar jaar bezig met kaarten maken,doordat ik noodgedwongen thuis kwam te zitten moest ik iets met m'n tijd doen en ben ik op deze hobby uitgekomen,nooit verwacht dat ik nog ze creatief zou zijn. Na verschillende dingen uitgeprobeerd te hebben ligt m'n voorkeur toch bij kaartborduren en hobbydotten dus die zullen jullie het meeste voorbij zien komen. Ook haak ik graag maar dit ligt momenteel op een lager pitje. Ik lees met veel plezier jullie lieve reacties,dank je wel daarvoor. Liefs Wilma

vrijdag 20 maart 2015

Zwangerschap/in blijde verwachting

Nee nee niet ikke hoor haha.
Bij http://creapaleis.blogspot.nl/2015/03/wedstrijd-maart.html is dit de uitdaging deze maand.
Met deze kaart wil ik daar mee doen:



Deze keer wat knip en plakwerk uit voorraad....én vinden jullie het wat?

Heel veel dank voor jullie lieve reacties steeds weer,ik word daar erg blij van elke keer!

Fijne dag en veel freubelgroetjes, Wilma

9 opmerkingen:

  1. Gaaf Gedaan Wilma!!!!

    Lieve groet Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaart !!!
    Het kan nog alle kanten op met het jongetje of meisje ....
    groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kaart Wilma, erg leuk gedaan en nu maar afwachten wat het wordt...

    Groetjes José

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Superleuke kaart geworden!! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooi model, en prachtig met al die roze en blauwe muisjes!! top!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Wilma, wat een mooie en originele kaart heb je gemaakt.
    Eigenlijk ook wel spannend want wat zal het gaan worden?

    Lieve groetjes, Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel leuk gedaan,Wilma. Leuk model en het is roze en blauw dus een soort universele babykaart.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Superleuk gevonden met zowel de roze als de blauwe muisjes !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen