Ik ben Wilma,getrouwd en moeder van 2 zoons. Mijn hobby's zijn kaartborduren en hobbydotten.

Mijn foto
Welkom op mijn blogje,leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik ben pas een paar jaar bezig met kaarten maken,doordat ik noodgedwongen thuis kwam te zitten moest ik iets met m'n tijd doen en ben ik op deze hobby uitgekomen,nooit verwacht dat ik nog ze creatief zou zijn. Na verschillende dingen uitgeprobeerd te hebben ligt m'n voorkeur toch bij kaartborduren en hobbydotten dus die zullen jullie het meeste voorbij zien komen. Ook haak ik graag maar dit ligt momenteel op een lager pitje. Ik lees met veel plezier jullie lieve reacties,dank je wel daarvoor. Liefs Wilma

vrijdag 24 april 2015

25 jaar.

Vandaag is de dag dat ik 25 jaar geleden voor het eerst moeder werd ❤️
Voor mijn zoon maakte ik deze kaart...



Fijne dag allemaal en bedankt weer voor de lieve reacties!

Freubelgroetjes,Wilma

14 opmerkingen:

  1. Van harte gefeliciteerd met de verjaardag van je zoon! En wat heb je een prachtige kaart gemaakt!

    Liefs Maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met je zoon Wilma, 25 is al een hele leeftijd ...
    Mooie kaart heb je voor hem gemaakt
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Van harte gefeliciteerd met je zoon..en je hebt een Schitterende kaart gemaakt!!! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk Wilma.
    Mooi borduurpatroon ook.
    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd met je zoon, wat een mooie kaart!
    De 2 kaartjes hieronder zijn ook weer erg leuk zeker met die uiltjes.

    Groetjes José

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Van harte gefeliciteerd met de 25ste verjaardag van je zoon Wilma
    Je hebt een prachtige kaart voor hem gemaakt.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd met de verjaardag van je zoon, Wilma.
    En wat een leuke kaart heb je voor hem gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Van harte gefeliciteerd met je zoon Wilma.
    Een pracht van een kaart heb je voor hem gemaakt.
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. gefeliciteerd met je grote zoon, prachtige kaart heb je voor hem gemaakt, die werd vast en zeker gewaardeerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel leuk gemaakt. En nog gefeliciteerd met je zoon!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw prachtig! En erg leuk met het geborduurde erin. Nog gefeliciteerd met je zoon!

    Groetjes Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Wilma
    Alsnog proficiat met de verjaardag van je zoon!!Je hebt een super leuke kaart voor hem gemaakt!!
    Groetjes Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Super mooi kaartje!!

    Gefeliciteerd met je zoon!

    Groetjes Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gefeliciteerd met je zoon, Wilma.
    Vond je aankondiging zo grappig.
    25 jaar geleden werd ik voor het eerst moeder ipv, mijn zoon is jarig!
    Leuke kaart weer!

    Groetjes Jenny

    BeantwoordenVerwijderen